لزوم تخصیص اعتبار به کانون های مساجد
کد خبر: 3684117
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۱

لزوم تخصیص اعتبار به کانون های مساجد

گروه فرهنگی: مسئول ستاد هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی و هنری مساجد مازندران با تاکید بر توجه به کیفیت و محتوای برنامه‌ها بر لزوم تخصیص اعتبار به کانون های مساجد تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران به نقل از شبستان، محمد فوقی، مسئول ستاد ستاد هماهنگی و نظارت بر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد مازندران عصر گذشته 30 دی در جلسه اوقات فراغت گفت: کانون‌های مساجد امسال پس از گذشت 10 ماه از سال، آتش به اختیار عمل می‌کنند.
وی افزود: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد که در راستای مقابله با هجمه فرهنگی دشمن، فعالیت می‌کنند درباره اعتبارات فرهنگی و هنری مساجد، نیازمند توجه بیشتر دولت در این زمینه هستند.
فوقی بیان کرد: کلاس‌ها و فعالیت‌های اوقات فراغت در جلسه اوقات فراغت باید مورد آسیب‌شناسی قرار گیرد و نقاط ضعف و قوت آنها، مطرح شود و نسبت به حمایت بیشتر از کلاس‌های اوقات فراغت، پیش بینی‌هایی صورت گیرد.
وی ادامه داد:  اقتصاد مقاومتی از منویات مقام معظم رهبری است که باید این مهم را در برنامه‌های کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد به ویژه اوقات فراغت، اجرا کرده تا به اشتغالزایی مطلوب با توجه به ظرفیت و توانمندی های موجود، دست یابیم.
فوقی گفت: برنامه‌های مختلف در اوقات فراغت و همچنین زمان‌های دیگر انجام می‌شود که  باید به کیفیت و محتوای آن برنامه‌ها، توجه لازم صورت گیرد.

captcha