القای ناکارآمدی نظام؛ راهبرد دشمن علیه انقلاب
کد خبر: 3684122
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۶

القای ناکارآمدی نظام؛ راهبرد دشمن علیه انقلاب

گروه سیاست و اقتصاد: امام جمعه قائمشهر ناامید کردن مردم از انقلاب و نظام اسلامی را یکی از راهبردهای دشمنان علیه انقلاب دانست و گفت: مسئولان باید با رفع مشکلات و دغدغه های مردم در حوزه معیشتی تلاش دشمن در القای ناامیدی در جامعه را خنثی کنند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران به نقل از رسا، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری امروز یکم بهمن ماه در نشست فصلی روحانیان قائمشهر با اشاره به نقش مهم و اثرگذار روحانیت در رشد و گسترش مبانی دینی و اعتقادی در جامعه، گفت: روحانیت در طول دهه های اخیر مدافع حقیقی دین و ارزش های الهی در جامعه بوده است.
امام جمعه قائمشهر در ادامه با بیان این که این علما و روحانیت بودند که دین را در برابر هجمه ها و توطئه های دشمنان حفظ کردند، افزود: اگر نقش آفرینی روحانیت نبود، عظمت امروز دین در جامعه را نداشتیم.
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به درپیش بودن ایام الله دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به نقش روحانیت در پیروزی این انقلاب اشاره کرد و گفت: نهضت عظیم انقلاب اسلامی از حوزه های علمیه آغاز و با رهبری روحانیت گسترش پیدا کرد.
حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که روشنگری های روحانیت از جنایت های رژیم طاغوت موجب آگاهی عموم مردم نسبت به حکومت فاسد پهلوی شد، خاطرنشان کرد: نقش رهبری روحانیت در نهضت انقلاب کاملاً شفاف است و کسی نمی تواند منکر این نقش آفرینی باشد.
امام جمعه قائمشهر با اشاره به این که روحانیت پرچم دار همه حرکت های انقلابی ضد استکباری بوده است، بیان داشت: این ویژگی و رسالت روحانیت آنها را از دیگر اقشار جامعه متمایز کرده است.
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که روحانیت هیچ گاه در برابر انحراف و بدعت ها سکوت نکرده است، خاطرنشان کرد: روحانیت هیچ گاه اهل تسامح و مماشات نبوده و هر جا انحرافی دیدند با آن به مقابله پرداختند.
حجت الاسلام والمسلمین معلمی با اشاره به این که انقلاب عظیم اسلامی ایران با رهبری روحانیت و حضور و پشتیبانی مردم به پیروزی رسید، تصریح کرد: امام خمینی(ره) با سخنان ارزشمند خود قلوب مردم را تسخیر کردند و در دل ها جای گرفتند.
امام جمعه قائمشهر با بیان این که تحلیل گران بزرگ دنیا فکر نمی کردند که یک روحانی حوزه بتواند چنین انقلاب عظیمی را بر پا کند، خاطرنشان کرد: بنیانگذار جمهوری اسلامی با قیام خود غرور ملت های مستضعفی را که سالیانی مورد ظلم قرار گرفته بودند، به آنان بازگرداند.
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که امام خمینی(ره) با قیام خود علیه ظلم و استبداد، استقلال و آزادی را برای ملت ایران هدیه آوردند، تصریح کرد: تا پیش از پیروزی انقلاب کشور در همه بخش ها محتاج و وابسته به غرب بود.
حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که امروز به برکت انقلاب اسلامی شاهد رشد و تعالی درعرصه های مختلف هستیم، خاطرنشان کرد: دشمنان و بدخواهان انقلاب نمی توانند این پیشرفت ها را ببینند به همین دلیل هر روز علیه این کشور و ملت نقشه می کشند.
امام جمعه قائمشهر با اشاره به این که دستاوردهای امروز انقلاب اسلامی به هیچ عنوان قابل مقایسه با گذشته نیست، تصریح کرد: دشمنان داخلی و خارجی تلاش می کنند تا این دستاوردها را ناچیز جلوه دهند و مردم را نسبت به انقلاب ناامید کنند.
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که روحانیت باید از ظرفیت منبر و خطابه برای امیدآفرینی در جامعه تلاش کند، خاطرنشان کرد: دهه مبارک فجر فرصتی برای تبیین کارآمدی نظام اسلامی با تشریح دستاوردهای ارزشمند چهار دهه اخیر است.
حجت الاسلام والمسلمین معلمی ناامید کردن مردم از انقلاب و نظام اسلامی را یکی از راهبردهای دشمنان علیه انقلاب دانست و افزود: مسؤولان باید با رفع مشکلات و دغدغه های مردم در حوزه معیشتی تلاش دشمن در القای ناامیدی در جامعه را خنثی کنند.
امام جمعه قائمشهر با بیان این که روحانیت همواره در نوک پیکان هجمه ها و توطئه های دشمنان قرار داشته است، تصریح کرد: در همین حوادث و قضایای اخیر بسیاری از هجمه های معاندان نظام به سمت روحانیت و تضعیف جایگاه این قشر اثرگذار جامعه بوده است.

captcha