برگزاری بیش از ۱۵ نشست تخصصی در همایش ملی قرآن و سلامت
کد خبر: 3684249
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵

برگزاری بیش از ۱۵ نشست تخصصی در همایش ملی قرآن و سلامت

پنجمین همایش ملی قرآن، عترت و سلامت ویژه پزشکان، پیراپزشکان، دستیاران و دانشجویان روزهای ۵ و ۶ بهمن‌ماه در دانشگاه علوم پزشکی کاشان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) فارس نوشت: پنجمین همایش ملی قرآن، عترت و سلامت با مشارکت و همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و فرهنگستان علوم پزشکی با هدف راهکارهای ارتقای فرهنگ قرآن و عترت در جامعه پزشکی و همچنین تکریم برترین‌های قرآنی جامعه پزشکی و نیز برگزاری نشست‌های تخصصی قرآن با موضوع سلامت از جمله برگزاری نشست آسیب‌شناسی طرح‌ها و مقالات علمی قرآن‌پژوهی و طب و... برگزار خواهد شد.

برگزاری بیش از 15 نشست تخصصی در حاشیه این همایش از جمله نشست چشم‌انداز فعالیت‌های قرآنی در دانشگاه‌های علوم پزشکی با حضور محمدمهدی بحرالعلوم رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت و همچنین برگزاری نشست تخصصی آسیب‌شناسی طرح‌های پژوهشی و مقالات علمی قرآن‌پژوهی و طب و ارائه راهکارها و نیز نشست جایگاه اساتید در ارتقای فرهنگ قرآن و عترت در میان دانشجویان از جمله نشست‌های تخصصی این دوره از همایش است.

 

 همچنین برگزاری نشست تخصصی با موضوع و محوریت معرفی الگوی نمونه قرآنی زنده یاد محمدمهدی اصفهانی و نشست تخصصی با موضوع سعادت انسان در گروی تمسک به قرآن و عترت و نیز همایش تخصصی با محوریت سبک زندگی قرآنی در جامعه پزشکی زیر نظر سیدحسن مقدم‌نیا ( عضو گروه قرآن، عترت و سلامت فرهنگستان علوم پزشکی از دیگر برنامه‌های این نشست دو روزه است.

برگزاری نشست تخصصی نقش دستگاه‌ها، نهادها و سازمان‌های نظام سلامت در ترویج فرهنگ قرآن و عترت در بین جامعه پزشکی با حضور نمایندگانی از دستگاه‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، فرهنگستان علوم پزشکی جمهوری اسلامی ایران سازمان تأمین اجتماعی، سازمان نظام پزشکی و معاونت بهداشت و درمان سپاه و انجمن‌های تخصصی نظام سلامت از جمله مهمترین برنامه‌های روز دوم این همایش است.

captcha