پرستاران تیپ 55 هوابرد شيراز تجلیل شدند
کد خبر: 3684448
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۵

پرستاران تیپ 55 هوابرد شيراز تجلیل شدند

گروه اجتماعی: به‌مناسبت فرا رسیدن سالروز میلاد حضرت زینب كبری(س)، طی مراسمی از پرستاران تیپ 55 هوابرد شیراز تجلیل به عمل آمد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، به‌مناسبت فرا رسیدن سالروز ولادت باسعادت حضرت زینب كبری(س) و روز پرستار، مراسم جشنی امروز، 2 بهمن‌ماه با حضور امیر سرتیپ 2 ذبیح‌الله بهمن زیاری فرماندهی، حجت‌الاسلام سیدعباس برهانی‌نسب، رئیس عقیدتی ـ سیاسی و كاركنان پایور و وظیفه تیپ در میدان صبحگاه تیپ 55 هوابرد برگزار شد كه در آن از پرستاران این تیپ تجلیل شد.
بهمن‌زیاری در این مراسم ضمن گرامیداشت مقام حضرت زینب كبری(س) گفت: پرستاران با همت، تلاش و ایثار نقش تعیین‌كننده و ارزشمندی در ارتقای سلامت جامعه دارند.
وی افزود: پرستاران وظیفه مهم خدمات‌رسانی به عموم مردم را بر عهده دارند كه این مسئولیت با سختی و مشكلات بسیاری همراه است اما با عشق و ایمان و علاقه می‌توان سختی این كار و مسئولیت را تحمل كرد.
در ادامه این مراسم حجت‌الاسلام سیدعباس برهانی‌نسب، رئیس عقیدتی ـ سیاسی تیپ نیز گفت:‌حضرت زینب(س) با پرستاری از بیماران و مصدومان و تقویت روحیه كودكان و بازماندگان واقعه كربلا نقش بسیار بزرگی ایفا كردند و با صبر و شكیبایی هر گونه ناملایمت‌ها و رنج‌ها را پشت سر گذاشتند.
وی گفت: در دین مبین اسلام بر پرستاری و نگه‌داری از بیماران بسیار تأكید شده و در روایات بسیاری پرستاران را مورد لطف و آمرزش قرار داده است و همچنین بر عیادت از بیمار بسیار تأكید شده است.
برهانی‌نسب در پایان گفت: حضرت زینب(س) به‌عنوان یك شخصیت كامل باید الگوی تمامی پرستاران كشور باشد و پرستاران زحمتكش و دلسوز ایران اسلامی باید روحیه و وراه و روش حضرت زینب(س) را دنبال كنند و با صبر، حوصله و احترام با بیماران برخورد كنند تا مورد رضای خداوند متعال قرار گیرند.

captcha