ظرفیت ‌های موجود فضای مجازی در جهت نشر معارف اسلام بهره به بار می‌آوزد
کد خبر: 3684465
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۳

ظرفیت ‌های موجود فضای مجازی در جهت نشر معارف اسلام بهره به بار می‌آوزد

گروه اجتماعی: رئیس تبلیغات اسلامی قروه لزوم ضمن تاکید بر استفاده از تمام ظرفیت موجود برای نشر معارف اسلامی افزود: با توجه به بالا بودن جامعه آماری افراد حاضر در فضای سایبری باید تبلیغات و نشر معارف پویای دین را در این عرصه گسترش دهیم.

به گزارش خبرگزاری بین‌لمللی قرآن(ایکنا) از کردستان، حجت‌الاسلام علی محسن منتشلو، رئیس اداره تبلیغات اسلامی قروه امروز، دوم بهمن ماه در دیدار با حجت‌الاسلام دهقان مسئول اعزام و استقرار اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: باید علاوه بر فعالیت در اجتماع و فضای حقیقی، در فضای مجازی نیز به فعالیت پرداخته و زمینه فعالیت دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی که با سرمایه گذاری استعمار و با هدف تخریب ارزش های نظام جمهوری اسلامی انجام می‌شود از بین برد.
وی ضمن تاکید بر استفاده از تمام ظرفیت موجود برای نشر معارف اسلامی افزود: با توجه به بالا بودن جامعه آماری افراد حاضر در فضای سایبری باید تبلیغات و نشر معارف پویای دین را در این عرصه گسترش دهیم.
حجت‌الاسلام منتشلو رئیس اداره تبلیغات اسلامی قروه در ادامه افزود: امروز با توجه به گستردگی شبکه های اجتماعی و آمار بالای کاربران آن ها، حجم عظیمی از شبهه ها از سوی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی برای انحراف جوانان ما توزیع میشود که این امر سبب تکلیف متولیان فرهنگی و فعالان فرهنگی برای مقابله می‌شود.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه گفت: امروز کار در فضای مجازی آسان است و تنها مسئله مهمی که باقی میماند و مهمترین مسئله است، بحث تولید محتوا است و ما باید با ایجاد کارگروه تبلیغ مجازی و ایجاد اتاق فکر مطالب ناب تبلیغی را در اختیار مبلغین برای نشر حداکثری و ارائه توضیحات لازم قرار دهیم.
وی به برترین ویژگی تبلیغ مجازی که همان نبود مرز جغرافیایی است، اشاره کرد و گفت: پسندیده نیست کسانی که دغدغه دینی در زمینه ارائه معنویت در فضای مجازی دارند دست روی دست گذاشته و منتظر معجزه باشند، بلکه ضروری است پیام‌های دینی و آموزه‌‌های انسان‌ساز مکتب اسلام ناب محمدی صلی الله علیه و آله و سلم را آن چنان که شایسته است با بهره‌‌گیری از روش‌‌های نوین و جذاب در جامعه و فضای مجازی اشاعه دهند.
حجت‌الاسلام دهقان، مسئول اعزام و استقرار اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان ضمن تاکید بر آشنا سازی بیشتر مبلغین به بلاغت در تبلیغ سایبری گفت: بلیغ بودن ادبیات دینی در فضای مجازی شاید به این معنا باشد که علاوه بر این‌ که از تکلف‌گویی و اطاله کلام پرهیز شود، در کنار آن از تصاویر و فیلم‌ ها و سخنرانی‌‌های جذاب بزرگان استفاده شود

captcha