لزوم استفاده از نظرات دانش‌آموزان در مسائل مختلف
کد خبر: 3684502
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۳

لزوم استفاده از نظرات دانش‌آموزان در مسائل مختلف

گروه اجتماعی: فرماندار يزد با تأكيد بر توجه به نيازها و درخواست‌های دانش آموزان و بهبود فضاي تعليم و تربيت گفت: شوراي آموزش‌وپرورش بايد از نظرات و پیشنهاد‌ها دانش آموزان براي بهبود شرايط در حوزه‌های مختلف تعليم و تربيت استفاده نمايد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآنی(ایکنا) از یزد، مصطفی سالاری، فرماندار یزد در مراسم نمادين هفته شوراي آموزش‌وپرورش در مدرسه شاهد شهيد رمضان زاده با گراميداشت سالروز تصويب قانون تشكيل شوراهاي آموزش‌وپرورش اظهار کرد: شوراي آموزش‌وپرورش فرصت مناسبي است تا با تشریک‌مساعی هرچه بيشتر از ظرفیت‌های قانون تشكيل شوراهاي آموزش‌وپرورش براي تحقق مشاركت و نظارت مردم در امر تعليم و تربيت، استفاده شود.
فرماندار يزد بابیان اينكه شوراي آموزش‌وپرورش به دنبال بهبود فضاي كمي و كيفي امر تعليم و تربيت در جامعه است افزود: حضور برخي از مسئولين دستگاه‌های اجرايي، نمايندگان مديران مدارس، انجمن اولياء و مربيان و خيرين و ساير نهادهاي مردمي در اين شورا نمايانگر اين مطلب است كه آموزش‌وپرورش بيش از ساير نهادها نیازمند مشارکت و همکاری همۀ اجزای نظام است.
وي خواستار استفاده از نظرات دانش آموزان در مسائل مختلف امر تعليم و تربيت شد و اعلام كرد: شوراي آموزش‌وپرورش شهرستان آمادگي دارد تا با دعوت از نماينده دانش آموزان نظرات و پیشنهاد‌ها اين آینده‌سازان را در باب موضوعات مختلف جويا شود و با برنامه‌ریزی و تمهيدات در نظر گرفته‌شده زمينه اجرايي شدن آنها را فراهم سازد.
رئيس شوراي آموزش‌وپرورش شهرستان يزد بابیان اينكه بايد مسير حضور و مشاركت مردم در عرصه‌های مختلف به‌ویژه تعليم و تربيت را بايد هموارسازیم با خاطرنشان كرد: شوراهاي آموزش‌وپرورش می‌توانند با فراهم نمودن بستر مشاركت و نظارت مردم در امر تعليم و تربيت موجب رشد، بالندگی و شکوفایی بیش‌ازپیش جامعه شوند.

منبع: فرمانداری یزد

captcha