شرکت 120 دانشجوی نخبه در طرح «شمیم معرفت» دانشگاه آزاد چابهار
کد خبر: 3684541
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۹

شرکت 120 دانشجوی نخبه در طرح «شمیم معرفت» دانشگاه آزاد چابهار

گروه فرهنگی: معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان گفت: طرح «شمیم معرفت» از دهم تا 14 بهمن‌ماه، با شرکت 120 دانشجوی نخبه و برگزیده به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد چابهار برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سیستان وبلوچستان، محمدرضا زاهد شیخی، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان صبح امروز در نشست هماهنگی طرح شمیم معرفت، گفت: این طرح از دهم تا 14 بهمن‌ماه، یعنی در ایام تعطیلات بین دو ترم، با شرکت 120 دانشجوی نخبه و برگزیده به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد چابهار برگزار می‌شود.
وی اظهار کرد: در طرح شمیم معرفت امسال، تعداد 60 دانشجوی بانو و 60 دانشجوی آقا از ویژه‌برنامه‌های معرفتی و بصیرتی و همچنین آموزه‌های 7 نفر از اساتید برتر دانشگاه که از سازمان مرکزی مهمان این استان هستند، بهره‌مند خواهند شد.
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد زاهدان افزود: سرفصل دوره‌های آموزشی و بصیرتی طرح شمیم معرفت شامل «معرفت و بینش انقلابی»، «غرب شناسی»، « طرح کلی مبانی اندیشه اسلامی» و «نظام فکری انقلاب اسلامی، منظومه فکری امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب» می‌شود.
وی با بیان اینکه این طرح با اولویت فعالان فرهنگی دانشجویی، تشکل‌های سیاسی و کانون‌های فرهنگی و انقلابی فعال در دانشگاه‌های آزاد استان برگزار می‌شود، ادامه داد: در پایان این طرح، دانشجویانی که در کارگاه‌ها حضور داشته‌اند، گواهینامه پایان دوره دریافت می‌کنند.
زاهدشیخی بیان کرد: برگزاری مسابقات فرهنگی و مذهبی، قرائت ادعیه، روایت حماسه دفاع مقدس و همچنین تورهای تفریحی در شهر بندری چابهار از برنامه‌های جانبی طرح شمیم معرفت است.

captcha