ثبت‌ نام بیمه فعالان قرآنی ویژه مؤسسات استان تهران
کد خبر: 3684566
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۳
مؤمنی خبر داد:

ثبت‌ نام بیمه فعالان قرآنی ویژه مؤسسات استان تهران

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: صمد مؤمنی، مدیر دفتر قرآن و عترت اداره ارشاد استان تهران از اختصاص 136 سهمیه ویژه ثبت‌ نام بیمه فعالان قرآنی مؤسسات استان تهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از اتقان نیوز، صمد مؤمنی، مدیر دفتر قرآن وعترت اداره ارشاد استان تهران از اختصاص 136 سهمیه ویژه ثبت‌ نام بیمه فعالان قرآنی مؤسسات استان تهران خبر داد.

وی افزود: با توجه به اختصاص این تعداد سهمیه به مؤسسات استان تهران، متقاضیان باید بر اساس دستور‌العمل بیمه فعالان قرآنی ابلاغی سال 94، نسبت به دریافت و تکمیل فرم معرفی فعالان قرآنی و تحویل این فرم به دفتر قرآن و عترت اداره ارشاد استان تهران واقع در خیابان کریم‌خان زند، خیابان استاد نجات الهی شمالی، کوچه زبرجد، پلاک 4، معاونت هنری سینمایی و کد پستی 1597944711 اقدام کنند.

مؤمنی بیان کرد: متقاضیان تا ۲۴ بهمن ماه جهت ارائه مدارک خود به امور قرآنی ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فرصت دارند و پس از آن در صورت احراز شرایط، لازم است به سامانه صندوق اعتباری هنر به نشانی: honarcredit.ir/membership مراجعه و نسبت به ثبت اطلاعات و عضویت در این سامانه اقدام  کنند.

جهت دریافت فرم معرفی فعالان قرآنی اینجا  کلیک کنید.

جهت اطلاع از آیین نامه بیمه فعالان قرآنی ابلاغی سال 94، اینجا کلیک کنید.

captcha