برگزاری اولین دوره مسابقات قرآن و پومسه داوران و مربیان تکواندوی کشور
کد خبر: 3684634
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۹

برگزاری اولین دوره مسابقات قرآن و پومسه داوران و مربیان تکواندوی کشور

گروه فعالیت‌های قرآنی: اولین دوره مسابقات قرآن و پومسه داوران و مربیان تکواندوی کشور روزهای 25 و 26 بهمن‌ماه جاری در تهران برگزار می‌شود.

برگزاری اولین دوره مسابقات قرآن و پومسه داوران و مربیان تکواندوی کشور

علی‌اشرف قنبری، دبیر کمیته مسابقات فدراسیون تکواندو در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، از برگزاری اولین دوره مسابقات قرآن و پومسه ویژه داوران و مربیان تکواندوی کشور خبر داد و گفت: این مسابقات در دو بخش پومسه و قرآن ویژه آقایان و بانوان برگزار می‌شود.
دبیر کمیته مسابقات فدراسیون تکواندو ادامه داد: این مسابقات در رده‌های سنی 22 تا 35 سال، 35 تا 50 سال و نیز بالای 51 سال برگزار می‌شود. همچنین، در روز برگزاری مسابقات نیز ابتدا مسابقات قرآن و سپس، مسابقات در بخش پومسه اجرا می‌شود.
قنبری در ادامه افزود: هم‌اکنون فرم‌های مربوط به بخش پومسه که مربیان و داوران باید آن‌ها را در روز مسابقالت اجرا کنند، به استان‌های کشور اعلام شده است. همچنین، بخش مسابقات قرآن نیز در رشته‌های قرائت(برای آقایان) و ترتیل(برای بانوان) برگزار می‌شود.
دبیر کمیته مسابقات فدراسیون تکواندو با بیان اینکه زمان ثبت نام در مسابقات از روز 28 دی‌ماه آغاز شده و تا روز 14 بهمن‌ماه جاری نیز ادامه دارد، تصریح کرد: علاقه‌مندان جهت حضور و ثبت نام در این مسابقات می‌توانند به هیئت‌های تکواندو در استان‌های مختلف مراجعه کنند.
قنبری با بیان اینکه مسابقات بخش بانوان روز 25 و مسابقات بخش آقایان روز 26 بهمن‌ماه برگزار می‌شود، اظهار کرد: در این مسابقات نمرات بخش‌های پومسه و قرآن به صورت 50، 50 تأثیر دارد و از جمع نمرات این دو بخش، قهرمانان و نفرات برتر مشخص خواهند شد.
دبیر کمیته مسابقات فدراسیون تکواندو افزود: در پایان برگزاری این دوره از مسابقات ویژه داوران و مربیان تکواندو نیز به نفرات اول تا سوم هر رشته جوایز نفیسی همراه با حکم قهرمانی و مدال قهرمانی اعطا خواهد شد.
یادآور می‌شود، اولین دوره مسابقات قرآن و پومسه ویژه داوران و مربیان تکواندوی کشور روزهای 25 و 26 بهمن‌ماه جاری در خانه تکواندو واقع در تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از پل صدر، خیابان شهید میرزاپور، رو‌به‌روی مجتمع مسکونی سبحان برگزار می‌شود.

captcha