طرح مکنت در خراسان‌جنوبی اجرا می‌شود
کد خبر: 3684647
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۸
مدیر ستاد اقامه نماز خراسان‌جنوبی:

طرح مکنت در خراسان‌جنوبی اجرا می‌شود

گروه معارف: مدیر ستاد اقامه نماز خراسان‌جنوبی از اجرای طرح مکنت ویژه مدیران دستگاه‌های اجرایی در خراسان‌جنوبی خبر داد.

حجت‌الاسلام حسین کمیلی، مدیر ستاد اقامه نماز خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌جنوبی اظهار کرد: طرح مکنت ویژه مدیران دستگاه‌های اجرایی با حضور مسعود دریس، مدیر روابط عمومی و امور استان‌های ستاد اقامه نماز کشور در خراسان‌جنوبی برگزار می‌شود.
وی افزود: این طرح با هدف آموزش نقش نماز در بهره‌وری و سلامت اداری، آموزش و توانمندسازی مدیران در زمینه چگونگی اقامه نماز، آشنایی هرچه بیشتر مدیران با چگونگی دعوت همکاران به نماز و آشنایی مدیران با نقش الگویی خود در راستای گسترش فرهنگ اقامه نماز برگزار خواهد شد.
مدیر ستاد اقامه نماز خراسان‌جنوبی بیان کرد: طرح مکنت ویژه مدیران دستگاه‌های اجرایی، پنجم بهمن‌ماه در شهرستان طبس برگزار می‌شود.
کمیلی با اشاره به برنامه‌های دیگر ستاد اقامه نماز استان در بهمن‌ماه، اظهار کرد: طرح توانمندسازی معلمین سوم ابتدایی نیز در چهارم و پنجم بهمن‌ماه امسال برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه این طرح در شهرستان طبس برگزار خواهد شد، افزود: این دوره 14 ساعته با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین قائمی، از اساتید مرکز تخصصی نماز برگزار می‌شود.
مدیر ستاد اقامه نماز خراسان‌جنوبی بیان کرد: آمادگی بیشتر معلمان در مهیا کردن دانش‌آموزان برای رسیدن به سن تکلیف و الگوسازی جشن تکلیف در مدارس از اهداف اجرای طرح توانمندسازی معلمین سوم ابتدایی است.
کمیلی ادامه داد: همچنین طرح توانمندسازی ائمه جماعات مدارس در چهارم بهمن‌ماه در شهرستان طبس برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینکه این دوره با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین قائمی از اساتید مرکز تخصصی نماز برگزار خواهد شد، یادآور شد: مهارت افزایی امامان جماعت در شیوه‌های دعوت به نماز و توانمندسازی امامان جماعت در پاسخ و پرسش‌ها و شبهات روز نوجوانان و جوانان و خانواده‌ها از مهم‌ترین اهداف اجرای طرح توانمندسازی ائمه جماعات مدارس در استان است.

 

captcha