حافظان طرح تخصصی یک‌ساله جامعة‌القرآن زنجان به نیمه راه رسیدند
کد خبر: 3684694
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۴
خدیری:

حافظان طرح تخصصی یک‌ساله جامعة‌القرآن زنجان به نیمه راه رسیدند

گروه فعالیت‌های قرآنی: مسئول جامعة‌القرآن واحد خواهران استان زنجان از برگزاری جشن حفظ 15 جزء قرآن کریم با حضور 12 نوجوان شرکت‌کننده در طرح تخصصی حفظ یک‌ساله جامعة‌القرآن خبر داد.

مهری خدیری، مسئول جامعة‌القرآن واحد خواهران استان زنجان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از زنجان اظهار کرد: امروز سه‎شنبه سوم بهمن‌ماه جشن حفظ 15 جزء 12 نفر از حفّاظ شرکت‌کننده در طرح تخصصی حفظ یک‌ساله در مرکز حفظ جامعة‌القرآن زنجان برگزار شد.
 
خدیری با اشاره به اینکه از این 12 نفر 5 نفر خانم و 7 نفر آقا بودند، تصریح کرد: این حفّاظ در رده‌های سنی 11 تا 18 سال قرار دارند و از تیرماه این دوره تخصصی را آغاز کرده و تا تیر سال آینده و طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، موفق به حفظ کل آیات قرآن کریم خواهند شد.
 
مسئول جامعة‌القرآن واحد خواهران استان زنجان با بیان اینکه امسال 40 نفر متقاضی شرکت در طرح حفظ تخصصی بودند، تاکید کرد: از این تعداد 12 نفر موفق به طی دوره آزمایشی و کسب امتیاز لازم برای حضور در دوره تخصصی شدند.
 
خدیری با اشاره به اینکه طرح حفظ تخصصی یک‌ساله قرآن کریم برای پنجمین سال متوالی است که در زنجان اجرا می‌شود، افزود: در دوره آزمایشی افراد در یک ماه باید بتوانند سه جزء از قرآن کریم را با موفقیت حفظ کرده و امتیاز لازم را در آزمون کسب کنند.
 
مسئول جامعة‌القرآن واحد خواهران استان زنجان با بیان اینکه طرح‌های دیگری هم برای تربیت حافظان قرآن کریم توسط جامعة‍‌القرآن اجرا می‌شود، تصریح کرد: بعد از اتمام دوره حفظ و جهت تحکیم و تثبیت آموخته‌های حفّاظ، ارتباط آنها همچنان با اساتید ادامه دارد تا محفوظات ماندگار شود.
captcha