دهه فجر؛ فرصتی معتنم برای تبیین دستاوردهای انقلاب
کد خبر: 3684696
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۵

دهه فجر؛ فرصتی معتنم برای تبیین دستاوردهای انقلاب

گروه معارف: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سلماس گفت: دهه فجر فرصت مغتنمی برای بیان دستاورد های 8 سال دفاع مقدس و انقلاب است.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از آذربایجان غربی امروز 3 بهمن حجت‌الاسلام مصطفی محمدلو رئیس اداره تبلیغات اسلامی سلماس در نشست ماهانه مبلغین طرح مدارس امین که با هدف بحث و بررسی در مورد اجرای هرچه بهتر امر تبلیغ و ارائه راهکارهای مناسب جهت همکاری اداره تبلیغات اسلامی و معاون تبلیغ طرح امین برگزار شد ضمن تبریک فرارسیدن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، اظهار کرد: دهه فجر فرصت ارزشمندی برای بهره مندی مبلغین در زمینه بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی در جامعه به خصوص در سطح مدارس است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی در ادامه به استفاده از مبلغین طرح امین در برنامه های فرهنگی و گفتمان های دینی این اداره تاکید کرد و از مبلغین خواست تا بر امور محوله دقت و ممارست داشته باشند.

حجت‌الاسلام جواد عظیمی معاون تبلیغ طرح مدارس امین شهرستان سلماس نیز در این جلسه ضمن آروزی قبولی عزاداری عزیزان طرح امین در ماه محرم به پیگیری مشکلات فعالیت های مدارس امین و همکاری بین اداره ی تبلیغات اسلامی شهرستان تاکید کرد.

گفتنی است، در ادامه این جلسه حاضرین به بیان دیدگاه ها و نظرات و سوالات خود پرداختند.

captcha