اجرای 1200 برنامه طی دهه فجر در لرستان
کد خبر: 3684699
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰
حیات‌الغیب مطرح کرد:

اجرای 1200 برنامه طی دهه فجر در لرستان

گروه فرهنگی: مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان از اجرای یک‌هزار و ۲۰۰ برنامه طی دهه فجر در لرستان خبر داد و اظهارکرد: با توجه به مدت باقیمانده تا ارسال برنامه‌های دستگاه‌های اجرایی به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی احتمال افزایش این برنامه‌ها وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، حجت‌الاسلام سیدلطف‌الله حیات‌الغیب، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان امروز، سوم بهمن در جلسه کمیته‌های تخصصی ستاد دهه فجر لرستان که رد بیت نماینده ولی‎فقیه در لرستان با بیان این‌که ستاد دهه فجر لرستان از ۱۵ آذرماه به‌طور رسمی شروع به کار کرد، به فعالیت ۲۰ کمیته تخصصی در ستاد دهه فجر لرستان اشاره کرد و گفت: در سطح شهرستان‌ها نیز با تشکیل یازده کمیته شهرستانی برنامه‌ریزی برنامه‌های دهه فجر لرستان انجام شده است.
وی با بیان این‌که در استان لرستان مدیران دستگاه‌های اجرایی مسئولیت کمیته‌های تخصصی ستاد دهه‌فجر لرستان را برعهده دارند از برگزاری دو جلسه کمیته‌های استانی، ۲۰۰ جلسه کمیته‌های تخصصی و شهرستانی در استان لرستان خبر داد و گفت: در دهه‌فجر امسال یک‌هزار و ۲۰۰ برنامه فرهنگی در استان لرستان اجرا می‌شود. حجت‌الاسلام حیات‌الغیب توجه به اندیشه‌های امام خمینی(ره) را در ایام دهه‌فجر ضروری و عنوان کرد: فقاهت مرجعیت امام، نظم و انضباط و شجاعت بی‌نظیر امام، عرفان اخلاق‌مداری حضرت امام خمینی(ره) در این ایام تبیین شود.
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان گفت: بیش از یک‌هزار و 200 برنامه به‌مناسبت دهه فجر در سراسر لرستان ازجمله نقاط شهری و روستایی اجرا و توسط دستگاه‌های اجرایی و فرمانداری‌های سطح استان پیگیری می‌شود.

captcha