نام نویسی چهار هزار و 447 نفر از آذربایجان‌شرقی در آزمون سراسری قرآن کریم
کد خبر: 3684709
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۰

نام نویسی چهار هزار و 447 نفر از آذربایجان‌شرقی در آزمون سراسری قرآن کریم

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌شرقی از نام نویسی چهار هزار و447 نفر از این استان در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان شرقی، حسین عزیزعلی، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان، امروز گفت: براساس آمار مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه تا روز دوشنبه دوم بهمن ماه چهار هزار و 447 نفر از آذربایجانشرقی برای شرکت در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم نام نویسی کردهاند.
وی، با بیان اینکه آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم در قالب چهار رشته ترجمه و مفاهیم، حفظ و معارف اهل بیت(ع) برگزار می شود، افزود: آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم علاوه بر شیوه کتبی به صورت الکترونیکی نیز برگزار میشودکه این موضوع از مزیتهای این دوره به حساب میآید.
عزیزعلی، به بیشترین آمار نام نویسی در شهرستانهای استان اشاره کرد وگفت: تبریز با دو هزار و 800 نفر ثبت نام و شهرستان آذرشهر با ثبت نام 274 نفر و شهرستان مرند با 242 نفر ثبت نام در صدر شهرستانهای ثبت نام کننده در این آزمون قرار دارند.

captcha