بیش از 52 مرکز درمانی در منطقه 6 وجود دارد/ تاکید آموزه‌های دینی بر منزلت و شأن پرستاری
کد خبر: 3684753
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۵
شهردار منطقه 6:

بیش از 52 مرکز درمانی در منطقه 6 وجود دارد/ تاکید آموزه‌های دینی بر منزلت و شأن پرستاری

گروه جامعه: شهردار منطقه 6 به مناسبت ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار از مرکز آموزشی درمانی حضرت فاطمه (س) بازدید و با اهدا گل این روز را به پرستاران تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به‌نقل از روابط عمومی شهردار منطقه 6، عظیم بابایی در جمع پرستاران ضمن تبریک میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار گفت: بیش از 52 مرکز درمانی در قلب تهران وجود دارد و شهرداری منطقه بر حسب وظایف خود به تمام این مراکز دولتی و خصوصی خدمت رسانی می کند.

بابایی با اشاره به اینکه منزلت و شان پرستاری در آموزه‌های دینی مورد تاکید قرار گرفته است گفت: مردم ما نیز احترام خاصی برای پرستاران قائل بوده و سپاسگزار خدمات ارائه شده این قشر زحمت کش درمانی هستند.

شهردار منطقه 6 با بیان اینکه امروزه پیشگیری نقش بسزایی در سلامت افراد دارد گفت: به همت مراکز درمانی موجود در منطقه کلاس‌های آموزشی و خودمراقبتی در سرای محلات برگزار شده تا شهروندان در حفظ سلامتی خود کوشا باشند.

‌لطیفی رییس مرکز آموزشی و درمانی حضرت فاطمه (س) نیز در این دیدار ضمن تقدیر از خدمات ارائه شده توسط شهرداری منطقه 6 گفت: طی این سال ها شهرداری منطقه 6 همواره همراه مراکز درمانی بوده و خدمات خوبی را ارائه داده است.

رییس مرکز آموزشی و درمانی حضرت فاطمه (س) تصریح کرد: ما به‌عنوان مرکز دولتی خدمات‌رسانی درمانی در خیابان اسد آبادی سعی کرده‌‌ایم بهترین خدمات را به شهروندان ارائه کنیم.

captcha