روابط عمومی قلب تپنده هر سازمان
کد خبر: 3685004
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹

روابط عمومی قلب تپنده هر سازمان

گروه سیاست و اقتصاد: معاون استاندار مازندران، با بیان اینکه روابط عمومی قلب تپنده هر سازمان است، گفت: باید بدانیم که حیات سازمان بدون روابط عمومی معنا ندارد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران علیرضا یونسی امروز چهارم بهمن ماه در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی استان مازندران که در استانداری مازندران برگزار شد، با اشاره به اغتشاشات اخیر گفت: مردم  با حضور پرشورشان پاسخ جدی به این تحرکات دادند.

وی دهه فجر را تجلی سرفرازی ملت مسلمان ایران دانست و افزود: در این دهه ملت ایران شعار خداخواهی را در عصر گرایش به بی‌خدایی فریاد زد.

معاون استاندار مازندران با بیان اینکه نمونه انقلاب اسلامی در طول 300 سال اخیر  وجود ندارد، تصریح کرد: دشمنان با وضع تحریم‌های به زعم خود فلج کننده نتوانستند به اهدافشان برسند.

وی ادامه داد: بسیاری از تحریم‌ها لغو شد و اکنون به مقداری که می توانیم نفت تولید کنیم می توانیم به فروش برسانیم و پول آن را دریافت کنیم.

یونسی با بیان اینکه اکنون مازندران برای 50 سال آینده در زمینه گاز کمبودی نخواهد داشت،  اظهار کرد: در حوزه اقتصادی در سدسازی، تولید فولاد، سیمان، برق، گازرسانی، فناوری، سلول‌های بنیادی، شبیه‌سازی حیوانات، توجه به تکنولوژی ماهواره‌ای، ساخت موشک های بالستیک، موشک‌های میانبرد و بالابرد، ساخت قایق و هواپیماهای جنگی و نبرد سایبری ایران جزو کشورهای برتر است.

وی با بیان اینکه ایران جزو 10کشور صاحب سبک در حوزه سینما است، افزود: در حوزه سلامت و بیمه و امنیتی از جمله کشورهای برتر است.یونسی با بیان اینکه روابط عمومی قلب تپنده هر سازمان است، گفت: باید این جایگاه را روابط عمومی درک کنند و بدانیم که حیات سازمان بدون روابط عمومی معنا ندارد.

وی با بیان اینکه شیوه‌های سنتی روابط عمومی منحل شده است، ادامه داد: امروز روابط عمومی خلاق مطرح است و باید از ظرفیت‌های خلاق را شناسایی و بکارگیری کند.

معاون استاندار گفت: روابط عمومی‌ها علاوه بر اطلاع‌رسانی برای افزایش نشاط و شادمانی در سازمان‌های خود و ارباب رجوع برنامه‌ریزی کنند.

وی افزود: توجه جدی به افکار کارکنان، دفاع از روابط عمومی در  دخالت‌های نامسئولانه، ایجاد حسن رابطه بین کارکنان و مشاوران، ساماندهی نظام خبری در اطلاع‌یابی و اطلاع‌رسانی، ارائه برنامه نظام‌مند برای همدردی با کارکنان و... از مهمترین وظایف روابط عمومی‌‌ها است.

captcha