کلاس‌های قرآنی جذاب و پرمحتوا باشند
کد خبر: 3685585
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵

کلاس‌های قرآنی جذاب و پرمحتوا باشند

گروه فعالیت‌های قرآنی: کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کامیاران با اشاره به اینکه انس بیشتر مربیان قرآن با این کتاب آسمانی زمینه‌ساز رونق بیشتر کلاس‌های قرآنی است، گفت: کلاس‌های قرآنی باید جذاب و پرمحتوا باشند.

شهرام کریمی، کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کامیاران در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، اظهار کرد: کلاس‌های قرآنی باید جذاب و پرمحتوا باشند تا مخاطبان بیشتری را به خود جذب کنند.
وی افزود: معلمان و مربیان قرآنی ضمن تقویت آموزه‌های دینی خود باید کلاس‌های قرآنی را با جذابیت و محتوای بالایی برگزار کنند تا مشتاقان بیشتری در این کلاس‌ها شرکت کنند.
کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کامیاران بیان کرد: در کلاس‌های قرآنی می‌توان خود را اصلاح کرد و با آموزه‌های دینی و قرآنی بیشتر مأنوس شد و سپس آموخته‌ها را به دیگران منتقل کرد.
وی اعلام کرد: اگر معلمان قرآنی بخواهند در کلاس‌های خود موفق شوند لازم است ابتدا اُنس خود را با این کتاب آسمانی بیشتر کنند و معارف و محتوای غنی قرآن را آموزش دهند تا به نتایج ارزشمندی دست یافت.
کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کامیاران با اشاره به اینکه با تمسک به قرآن کریم می‌توان گُسست‌ها را از بین برد و بهتر زندگی کرد، یادآور شد: ابتدا باید معلمان و مربیان قرآنی معارف این کتاب را بیاموزند و در زندگی به‌کار بندند و سپس آن را به شاگردان خود منتقل کنند.

captcha