قرآن مُحَشی رایگان برای تهرانی‌ها، ارسال می‌شود
کد خبر: 3686077
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۴
به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی؛

قرآن مُحَشی رایگان برای تهرانی‌ها، ارسال می‌شود

گروه ادب‌: مرکز طبع و نشر قرآن به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، قرآن مُحَشی را رایگان برای خریداران تهرانی ارسال می‌کند.

ارسال رایگان قرآن محشی برای تهرانی‌ها

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)  قرآن مُحَشی که به کوشش مرکز طبع و نشر قرآن منتشر شده است، به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران تا 15 بهمن‌ماه به شکل رایگان برای خریداران تهرانی ارسال می‌شود. همچنین تخفیف ویژه‌ای به این منظور در نظر گرفته شده است که به شمارگان تعداد مصاحف درخواستی بستگی دارد.

این قرآن پس از چاپ نخست،‌ به صورت مجدد ویرایش و صفحه‌بندی شد و علاوه بر آن، محتوای مصحف نیز مورد بازنگری قرار گرفت. تحقیقات روی این قرآن به کوشش معاونت پژوهشی شورای عالی قرآن انجام شده است.  

در حاشیه هر صفحه از این قرآن، ابتدا خلاصه‌ای از مطالب آن صفحه درج شده است، سپس نکات مربوط به وقف، وصل و ابتدا در هنگام قرائت آیات تذکر داده شده و نکات تفسیری و لغوی مربوط به همان صفحه آورده شده است.

این مصحف پیش از این طی سه نوبت توسط انتشارات مرکز طبع و نشر قرآن و «انتشارات اسوه» در قطع رحلی بزرگ به طبع رسیده بود که پس از بازنگری مجدد در محتوای کار و اصلاحات شکلی محتوایی، این مصحف در قطع رحلی کوچک و با کاغذ نازک به طبع رسیده است.

captcha