آغاز نیمسال تحصیلی دوم مدرسه علمیه بانوان بندر امام خمینی(ره)
کد خبر: 3686110
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۸

آغاز نیمسال تحصیلی دوم مدرسه علمیه بانوان بندر امام خمینی(ره)

گروه اجتماعی: مراسم آغاز نیمسال تحصیلی دوم مدرسه علمیه بانوان بندر امام خمینی(ره) امروز هشتم بهمن در این مدرسه برگزار شد.

شریفه مجدم، معاون فرهنگی مدرسه علمیه بانوان بندر امام خمینی(ره) در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، گفت: امروز هشتم بهمن مراسم آغاز نیمسال تحصیلی دوم این مدرسه علمیه با حضور طلاب در این مدرسه برگزار شد.

وی اظهار کرد: در این مراسم زینب عساکره مدرس حوزه علمیه درباره ارزش علم و به ویژه تحصیل علوم دینی سخنرانی کرد و بر ضرورت پرورش روحیه صبوری در میان مبلغان دین تأکید کرد.

مجدم در ادامه با اشاره به دیگر برنامه‌های این حوزه علمیه گفت: یکشنبه 15 بهمن کارگاه سواد رسانه‌ای ویژه طلاب و مبلغان به منظور ارتقاء علمی و استفاده از ظرفیت آنها در مدارس سطج شهرستان برگزار می‌شود.

وی همچنین گفت: با توجه به فرارسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی اعزام مبلغان به مدارس دخترانه این شهرستان آغاز شده است.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه بانوان بندر امام خمینی(ره) اظهار کرد: 15 بهمن‌ماه مراسم تجدید پیمان با شهدا از سوی این مدرسه علمیه در حسینیه ثارالله بندر امام(ره) ویژه بانوان سطح شهر برگزار می‌شود. سخنرانی هما اخلاقی مدرس حوزه علمیه اهواز، برگزاری نمایشگاه کاریکاتور و کتاب از دیگر برنامه‌های این مراسم است.

captcha