آموزش تخصصی متون دینی به مربیان جلسات قرآن دزفول
کد خبر: 3686749
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۶:۲۰

آموزش تخصصی متون دینی به مربیان جلسات قرآن دزفول

گروه معارف: دوره «أتَم» با موضوع آموزش در 5 حوزه آداب و اخلاق اسلامی، احکام، نهج البلاغه، تاریخ تحلیلی صدر اسلام و تمدن اسلامی ویژه مربیان جلسان قرآن مساجد دزفول برگزار می‌شود.

علیرضا زمانی‌راد رئیس هیئت اجرایی کانون جلسات قرآن دزفول در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان از اجرای طرح مشترک کانون جلسات قرآن و مؤسسه مهراب دزفول در زمینه آموزش تخصصی متون دینی خبر داد و گفت: دوره‌ای به نام دوره «أتَم» طراحی کردیم که با موضوع آموزش تخصصی متون مورد نیاز در 5 حوزه آداب و اخلاق اسلامی، احکام، نهج البلاغه، تاریخ تحلیلی صدر اسلام و تمدن اسلامی برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: ثبت‌نام از مربیان جلسات قرآن مساجد سطح شهرستان در این 5 حوزه آغاز شده است. پس از ثبت‌نام و گزینش اولیه، کلاس‌های این دوره با ظرفیت 10 تا 15 نفر در دزفول تشکیل می‌شوند.

زمانی‌راد ادامه داد: حجج‌الاسلام ظفری‌نژاد، میرزاپور، عبداللهی، کاهوکار و دکتر پورکیانی مدرسان این دوره هستند.

رئیس هیئت اجرایی کانون جلسات قرآن دزفول با بیان اینکه شرکت‌کنندگان در این دوره‌های تخصصی به مدت یک تا دو سال آموزش تخصصی خواهند دید، هدف از برگزاری دوره را آموزش افراد فعال و مستعد جلسات قرآن مساجد به منظور تأمین نیاز مسجد به مربیان در این حوزه‌ها دانست.

captcha