کنفرانس «قدس، پایتخت صلح ادیان» آغاز شد
کد خبر: 3686948
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۸
از دقایقی پیش؛

کنفرانس «قدس، پایتخت صلح ادیان» آغاز شد

گروه سیاسی: کنفرانس «قدس، پایتخت صلح ادیان» با حضور برخی مقامات سیاسی، علمی و دينی كشورمان دقایقی قبل در حسینیه الزهرا(س) سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، کنفرانس «قدس، پایتخت صلح ادیان» صبح امروز، چهارشنبه 11 بهمن‌ماه، با حضور جمعی از شخصيت‌ها و مقامات علمی و دينی كشورمان، با تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید توسط چاقومی از قاریان کشور و با هدف بحث و گفت‌وگو درباره نقش قدس در همزيستی مسالمت‌آميز پيروان اديان ابراهيمي در حسینیه الزهرا(س) سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی آغاز شد.

در این نشست برخی از مقامات کشوری از جمله علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد محمدی‌گلپایگانی، رئیس دفتر مقام معظم رهبری و سید عباس عراقچی، معاون سیاسی وزارت امور خارجه، حضور دارند.

یادآور می‌شود اين همايش در پی تصميم دولت ترامپ در انتقال سفارت آمريكا از تل‌آويو به بيت‌المقدس و در محكوميت اقدام مذكور با مشارکت رهبران اديان رسمی كشور و مراكز علمی و دينی مانند دانشگاه تهران، دانشگاه اديان و مذاهب، جامعه‌المصطفی العالميه، حوزه علميه قم، مجمع جهانی تقريب مذاهب اسلامی، مجمع جهانی اهل بيت(ع)، برخی تشكل‌های فعال در حوزه فلسطين و اصحاب رسانه برگزار می‌شود.

اخبار تکمیلی متعاقباً اعلام می‌شود

captcha