مسابقات قرآن ویژه روستاییان در خدابنده برگزار می‌شود
کد خبر: 3687458
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۲
محمدی:

مسابقات قرآن ویژه روستاییان در خدابنده برگزار می‌شود

گروه فرهنگی: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده با اشاره به برگزاری مسابقات قرآن کریم ویژه روستاییان در دهه فجر گفت: این مسابقات با همکاری اداره جهاد کشاورزی این شهرستان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از زنجان، حجت‌الاسلام حسن‌رضا محمدی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده امروز 5شنبه 12 بهمن‌ماه در جمع خبرنگاران ضمن تبریک فرا رسیدن سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار کرد: برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر امسال همانند سال‌های گذشته با حضور پرشور مردم شهرستان برگزار خواهد شد.
وی افزود: در روز۱۲بهمن ماه، همزمان با ورود امام خمینی(ره) به میهن، مراسم ویژه‌ای باعنوان غبارروبی حرم مطهر حضرت قیدار نبی (ع)، اهداء گل و عطرافشانی برگزار می‌شود.
رییس اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده تصریح کرد: برگزاری جلسات با موضوع انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) ولایت فقیه و رهبری، انقلاب اسلامی مردم‌سالاری دینی، مشارکت اجتماعی، عدالت و پیشرفت، انقلاب اسلامی، ایمان، جهاد و شهادت، انقلاب اسلامی، قرآن، رسالت زینبی و حکومت جهانی حضرت مهدی (عج)، انقلاب اسلامی، منزلت زن، تحکیم بنیان خانواده و سبک زندگی ایرانی اسلامی و نیز انقلاب اسلامی، جوانان، نهضت علمی و اقتصاد مقاومتی از جمله برنامه‌های این اداره به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر است.
وی همچنین برگزاری برنامه انقلاب اسلامی، هویت دینی ترویج معنویت و تمدن اسلامی، انقلاب اسلامی انقلابی‌گری، آمادگی دفاعی، اقتدار و عزت اسلامی، انقلاب اسلامی وحدت ملی، حمایت از جبهه مقاومت و مبارزه با تروریسم بین‌المللی، انقلاب اسلامی الهام‌بخش استکبارستیزی و مقابله با نفوذ دشمن و انقلاب اسلامی، استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی را از عناوین دیگر برنامه‌ها در این دهه اعلام کرد .
حجت‌الاسلام محمدی با بیان اینکه این برنامه‌ها در مساجد مختلف این شهرستان برگزار می‌شود، تاکید کرد: مسجد امیرالمومنین(ع)، مسجد فاطمه الزهرا(س)، مسجد موسی بن جعفر (ع)، مسجد باب الحوایج(ع)، مسجد مهدیه اعظم، حرم مطهر قیدار بنی(ع)، مسجد امام رضا (ع)، مسجد حسینیه اعظم، مسجد زینبیه، مسجد حضرت رقیه (س) و مسجد امام حسن مجتبی (ع) از جمله مساجدی هستند که برنامه‌های مذکور به میزبانی آنها اجرا خواهد شد.
وی با بیان اینکه این برنامه‌ها توسط کمیته مساجد و تشکل‌های دینی، زیر نظر اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده و با حضور مبلغین برگزار می‌شود، گفت: بیشتر این برنامه‌ها پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در مساجد و با حضور مردم این شهرستان اجرا خواهد شد.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده در ادامه با اشاره به برگزاری مسابقات قرآن کریم ویژه روستاییان در دهه فجر گفت: این مسابقات با مشارکت و همکاری اداره جهاد کشاورزی این شهرستان برگزار می‌شود.
وی همچنین از اختصاص۲۰۰میلیون ریال به ۲۰۰ نفر از دانش‌آموزان مستمند خوابگاهی مدارس قیدار خبر داد و گفت: این مبلغ در قالب طرح دست‌های مهربانی به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر توسط اداره اوقاف این شهرستان اختصاص داده شده است.
حجت‌الاسلام محمدی در پایان به حضور گسترده در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن اشاره کرد و گفت: همچون سال‌های گذشته مردم انقلابی شهرستان خدابنده در راهپیمایی این روز شرکت و با آرمان‌های انقلاب تجدید پیمان خواهند کرد.
captcha