انقلاب اسلامی الگوی آزادی‌خواهان سراسر دنیا است
کد خبر: 3687462
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۹
رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور:

انقلاب اسلامی الگوی آزادی‌خواهان سراسر دنیا است

گروه سیاست و اقتصاد: رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: انقلاب اسلامی ایران الگوی آزادی خواهان در سراسر دنیا بوده و هدیه ای از جانب خداوند است.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از خراسان‌جنوبی، غلامحسین غیب‌پرور صبح امروز در مراسم 12 بهمن در بیرجند گفت: جمهوری اسلامی ایران الگوی آزادی‌خواهان جهان در سراسر دنیا بوده و در پرتو استکبار ستیزی و مقابله با دشمن، عزت یافته است.

وی افزود: انقلاب اسلامی هدیه ای از جانب خداوند است که قرن‌های متمادی بعد از غیبت امام عصر، خداوند اراده کرد و این مهم با دستان قدرتمند امام (ره) رقم خورد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور تصریح کرد: اگر مردم با امام همراه نبودند  باعث خانه نشینی و شهادت امام می شد همان گونه که در زمان امام علی (ع) و امام حسین (ع) رخ داد.

غیب‌پرور با تاکید بر همراهی امت برای موفقیت انقلاب عنوان کرد: با شکل گیری انقلاب خداوند عزت، آبرو و شرف را به ملت و سرزمین ایران عطا کرده است.

وی یادآرورشد: قبل از انقلاب ملتی تحقیر شده و از تمام جوانب چه صنعتی، سیاسی و دفاعی هیچ گونه استقلالی نداشتیم، اما به لفظ انقلاب و حضور امام این حقارت‌ها از کشور ایران برداشته شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور ادامه داد: امام همه انسان‌ها را با خدا آشتی داد و فطرت‌های پاک مردم متوجه خداپرستی شد.

غیب پرور تاکید کرد: گذشته از برخی مشکلات داخلی در حال حاضر مردم ایران با شرف و عزت در عالم شناخته شده و مرزهای انقلاب با ثلابت پیام انقلاب را در عالم پخش کرده است.

وی با اشاره به اینکه یکی از وجوه مهم عزت ما ایستادگی در مقابل دشمن است، اظهار کرد: انقلاب عطیه خدا و نعمت خداست و باید قدردان این نعمت باشیم که بخشی از آن برعهده مردم است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور خاطر نشان کرد: بعد دیگر حراست از انقلاب مربوط به مسئولان نظام اسلامی بوده که بخش مهم آن مردم‌داری است.

captcha