انقلاب اسلامی معجزه قرن است
کد خبر: 3687664
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۳

انقلاب اسلامی معجزه قرن است

گروه معارف: نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: در حال حاضر انقلاب اسلامی معجزه قرن است و اکنون نیز سراسر دنیا چنین معجزه ای به خود ندیده است.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از آذربایجان غربی امروز ۱۳ بهمن، حجت الاسلام سید مهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته اظهار کرد: در طول تاریخ و به خصوص در قرن جدید مملکتی همانند نظام جمهوری اسلامی ایران پیدا نمی شود که با وجود دشمنان و توطئه های متفاوت همواره در برابر ظلم و استکبار ایستادگی کرده و پیروز باشد در حالی که انقلاب با عنوان معجزه قرن این ارمغان را با خود به ایران اسلامی آورده است.

وی افزود: دشمنان اسلام و ایران از اوایل انقلاب تا به امروز به بهانه دلسوزی برای ملت ایران همواره در صدد از میان برداشتن اسلام، احکام، مبانی دین، زیر سوال بردن مسئله ولایت فقیه بوده است، ملت ایران باید به یاد داشته باشند که آمریکا و غرب هرگز برای ایران دوست نبوده و نخواهد بود و این مهم را نیز خود بارها و بارها اثبات کرده است.

امام جمعه ارومیه بیان کرد: انقلاب اسلامی از نعمات والایی است که خداوند بر ملت ایران ارزانی داشته است و بر ما نیز وظیفه است تا برای پاسداشت این نعمت الهی از هیچ تلاشی فروگذار نکرده و دشمن را برای رسیدن به هدف اصلی خود که دور ساختن مردم از اسلام و انقلاب است دور سازیم.

وی شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن را مشت محکمی بر دهان دشمنان دانسته و گفت: حضور با صلابت در راهپیمایی ۲۲ بهمن میتواند مشت محکمی بر دهان استکبار، دشمنان و اهداف آنها باشد که بر تمامی ملت غیور ایران وظیفه ای مهم محسوب می شود.

نماینده ولی فقیه آذربایجان غربی در خطبه دیگر با اشاره به اهمیت ذکر تسبیحات اربعه در طول روز گفت: تسبیح حضرت فاطمه یکی از یادگاران وی بر محبان و مسلمانان محسوب می شود، امام صادق نیز در خصوص اهمیت این عمل مهم فرمود: ادای ذکر تسبیحات اربعه بعد از هر نماز بسیار محبوب تر از اقامه ۱۰۰۰ رکعت نماز در طول روز است.

captcha