1019پروژه عمرانی در خراسان‌جنوبی افتتاح و کلنگ زنی می‌شود
کد خبر: 3687691
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۶
همزمان با دهه فجر؛

1019پروژه عمرانی در خراسان‌جنوبی افتتاح و کلنگ زنی می‌شود

گروه اجتماعی: استاندار خراسان‌جنوبی گفت: در دهه فجر امسال 1019 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 400 میلیاردتومان مورد بهره‌برداری و یا کلنگ‌زنی قرار خواهد گرفت و برای 2200 نفر نیز به صورت مستقیم اشتغال ایجاد خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌جنوبی، محمدمهدی مروج‌الشریعه، استاندار خراسان‌جنوبی ، روز گذشته 13 بهمن‌ماه در جمع نمازگزاران جمعه شهرستان اظهار کرد: ایجاد اشتغال، اولویت اول کشور و استان است.
وی افزود: امسال تعهد خراسان‌جنوبی ایجاد 10 هزار فرصت شغلی بوده است که تا کنون برای 7500 نفر اشتغال ایجاد شده است.
استاندار خراسان‌جنوبی ادامه داد: دولت تدبیر و امید 570 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به خراسان‌جنوبی اختصاص داده که باید با عزمی همه جانبه و تلاشی شبانه روزی بتوانیم سهم قابل توجهی از این مبلغ را جذب و در راستای ایجاد اشتغال هزینه کنیم.
مروج الشریعه، ذخیره گندم در شرایط فعلی را 10 ماه دانست و افزود: در زمینه ریسک پذیری سرمایه‌گذاری نیز طی چهار سال اخیر دو پله صعود داشته ‌یم که نشان دهنده بهبود اوضاع سرمایه گذاری خارجی در کشور است.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی به ما درس جهاد ، ایثار و گذشت و فداکاری داد، تصریح کرد: پرچم دار اصلی این انقلاب امام راحل و شهدایی بودند که از تمام هستی خود گذشتند تا ما امروز عزتمندانه نام و پرچم ایران را در بلندای تاریخ به اهتزاز درآوریم.
استاندار خراسان‌جنوبی خاطر نشان کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون و در شرایطی که تمام دشمنان ما تلاش می‌کردند تا شرایطی را فراهم کنند تا انقلاب از مسیر اصلی خود منحرف شود به برکت رهبری‌های رهبر معظم انقلاب و تلاش مدیران و حضور همیشه در صحنه مردم عزیز اسلامی نه تنها نتوانستند به اهداف خود دست یابند بلکه امروز ایران در بسیاری از زمینه‌ها و شاخص‌های توسعه به توفیقات بی نظیری دست یافته است.

captcha