دهه فجر، دهه گرامی‌داشت ارزش‌های الهی است
کد خبر: 3687923
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۶
میرمهدی‌زاده:

دهه فجر، دهه گرامی‌داشت ارزش‌های الهی است

گروه اجتماعی: نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه انزلی گفت: دهه فجر، دهه گرامیداشت شعائر و ارزش‌های الهی است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از زنجان، حجت‌الاسلام سیدمحمد میرمهدی‌زاده، نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه انزلی در شانزدهمین مجمع عالی بسیج شهرستان طارم که در مسجد جامع شهر آببر برگزار شد با اشاره به فرا رسیدن ایام‌الله دهه فجر و ایام شهادت حضرت فاطمه(س) با اشاره به ویژگی‌های حضرت فاطمه زهرا(س)، افزود: خلقت از نور خداوند متعال، تکلم کردن در بطن مادر، فراهم شدن برترین قابله‌ها و رشد و نمو الهی از مهمترین ویژگی‌های این بانوی بزرگوار بود.
وی با بیان اینکه معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران بسیج را درجهان فراگیر کرد، گفت: امام راحل بنابراین بعد از ۱۵ سال تبعید وارد ایران شدو پس از پیروزی انقلاب نیز با مشکلات فراوانی از جمله هشت سال دفاع مقدس مواجه شد که به همت بسیجیان دلاور کشور از گزند دشمن در امان ماند.
حجت‌الاسلام مهدی‌زاده با اشاره به نقش و اهمیت دهه مبارک فجر، تصریح کرد: دهه فجر، دهه گرامیداشت شعائر و ارزش‌های الهی و یادآور حمایت مردم از پیشوا و رهبرشان حضرت امام خمینی(ره) است.
نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه انزلی با اشاره به مسائل سیاسی روز جهان، عنوان کرد: عمده هدف دشمنان اسلام فروپاشی نظام مقدس جمهوری اسلامی است که این کار را از طریق روی آوردن به جنگ نرم و هجمه‌های فرهنگی عملیاتی می‌کنند.
حجت‌الاسلام مهدی‌زاده با اشاره به اینکه داشتن اقتدار اقتصادی یکی از ارکان مهم اقتصاد مقاومتی است، تاکید کرد: باید تلاش کنیم اقتصادی پویا داشته باشیم تا کشور در مقابل جذر و مد اقتصادی دچار آسیب جدی نشود.
captcha