دشمنان در پی جدا کردن مردم از اسلام، قرآن و امام هستند
کد خبر: 3688055
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۹
جوانی:

دشمنان در پی جدا کردن مردم از اسلام، قرآن و امام هستند

دشمنان در پی جدا کردن مردم از اسلام، قرآن و امام هستند گروه اجتماعی: مشاور عالی نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمنان در پی جدا کردن مردم از اسلام، قرآن و امام هستند لذا ما باید تلاش کنیم مردم را با حقیقت انقلاب، امام، جمهوری اسلامی و ولایت رهبری آشنا کنیم.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، سردار یدالله جوانی، مشاور عالی نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ظهر امروز 14 بهمن‌ماه در همایش بصیرتی فضلا، نخبگان، اساتید، طلاب و روحانیون استان، با اشاره به اینکه دشمنان در ابتدای انقلاب می‌گفتند اجازه نمی‌دهیم انقلاب اسلامی دو یا سه‌ساله شود، گفت: آن‌ها در این 40 سال با انواع برنامه‌های ترور، بی‌ثبات‌سازی، جنگ و تحریم به دنبال فروپاشی انقلاب بودند اما هرگز موفق نشدند.
وی اظهار کرد: انقلاب اسلامی در این 40 سال به دستاوردهای بسیاری دست‌یافت تا حدی که دشمنان انقلاب نگران فروپاشی خود هستند.
سردار جوانی با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور خاطرنشان کرد: دشمنان به دنبال آن بودند با بی‌ثبات کردن کشور رهبری از مواضع خود مبنی بر ایستادگی در برابر دشمنان عقب‌نشینی کند و علت این هجمه‌های دشمن نیز غفلت مسئولین و برنامه‌ریزی‌های دشمنان است.
مشاور عالی نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: دشمنان در پی جدا کردن مردم از اسلام، قرآن و امام هستند لذا ما باید تلاش کنیم مردم را با حقیقت انقلاب، امام، جمهوری اسلامی و ولایت رهبری آشنا کنیم.

captcha