سی و ششمین جشنواره فیلم فجر در نوشهر کلید خورد
کد خبر: 3688100
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۸

سی و ششمین جشنواره فیلم فجر در نوشهر کلید خورد

گروه فرهنگی: در چهارمین روز از دهه مبارک فجر سی و ششمین جشنواره فیلم فجر به عنوان یک رخداد بزرگ فرهنگی هنری در نوشهر کلید خورد.

رستم کیاکجوری در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران با اشاره به آغاز سی و ششمین جشنواره فیلم فجر از 14 بهمن ماه  در سینما شقایق نوشهر، اظهار کرد: این جشنواره یکی از رویدادهای بزرگ فرهنگی هنری در نوشهر است، که توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد مازندران و حوزه هنری برگزار می شود. 

وی افزود: از روز شنبه ۱۴ بهمن جشنواره فیلم فجر در سینما شقایق نوشهر آغاز شد و در مجموع تعداد ۱۴ فیلم به روی پرده می رود. 
رئیس حوزه هنری غرب مازندران نوشهر با بیان اینکه از سوی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران مسئولیت برگزاری جشنواره به حوزه هنری محول شده است تصریح کرد: همه فیلم ها با هماهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر انجام می شود. 
کیاکجوری اضافه کرد: از روز شنبه تا چهارشنبه تعداد ۱۰ فیلم صبح ها ساعت ۱۰ صبح و عصرها ساعت ۱۸ به روی پرده می رود و تعداد چهار فیلم پایانی نیز فقط عصرها به روی پرده می رود. 
کیاکجوری بیان کرد: نمایش فیلم در نوبت صبح، برای دانش اموزان و دانشجویان رایگان است و عصرها فیلم برای خانواده ها اکران می شود. 
وی گفت: فیلم هایی چون قهرمانان کوچک، سوتفاهم، دنیای کیف‌ها، بمب یک عاشقانه، فیل شاه، تنگه ابو قریب، دزد و پری، به وقت شام، شکلاتی، چهار راه استانبول، مغزهای کوچک زنگ زده، سرو زیر آب، جاده قدیم و خجالت نکش از شنبه ۱۴ بهمن تا ۲۲ بهمن به روی پرده می رود. 

captcha