مرکز کشت بافت توت فرنگی جهاددانشگاهی استان کردستان افتتاح شد
کد خبر: 3688102
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۱

مرکز کشت بافت توت فرنگی جهاددانشگاهی استان کردستان افتتاح شد

گروه اجتماعی: مرکز کشت بافت توت فرنگی جهاددانشگاهی کردستان امروز 14 بهمن با حضور دکتر بیجندی معاون جهاددانشگاهی کشور و رئیس سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان، دکتر امامدادی رییس ستاد ساماندهی مشاغل خانگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رییس شورای شهر سنندج، مدیر اشتغال، کارآفرینی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس جهاددانشگاهی استان کردستان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، در این مراسم چیا سهراب نژاد، رئیس جهاددانشگاهی کردستان اظهار کرد: جهاددانشگاهی استان کردستان در مباحث علمی و پژوهشی فعالیت‌های مطلوبی انجام داده و امیدواریم در آینده نزدیک ایده‌های علمی این نهاد در توسعه هرچه بیشتر استان نقش مهمی ایفا کند.
وی ضمن اشاره به اینکه جهاددانشگاهی استان کردستان در بحث توت فرنگی به دنبال تولید نشاء عاری از ویروس است، گفت: تحقق این مهم نیازمند مزرعه و گلخانه داست و با تهیه این موارد می توانیم در این بحث سریعتر به نتیجه برسیم.
رئیس جهاددانشگاهی استان کردستان در پایان با تأکید بر اهمیت چرخه تولید در فرآیند تولید توت فرنگی، یادآور شد: توت فرنگی استان کردستان به دلیل عدم بسته بندی مطلوب به استانهای دیگر صادر نمی شود و بر همین اساس در نظر داریم بسته بندی توت فرنگی را به صورت علمی اجرایی و در پایان چرخه تولید را کامل کنیم.

captcha