افتتاح ساختمان اداری- تجاری انجمن حمایت از زندانیان سنندج
کد خبر: 3688103
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۸

افتتاح ساختمان اداری- تجاری انجمن حمایت از زندانیان سنندج

گروه اجتماعی: ساختمان اداری- تجاری انجمن حمایت از زندانیان سنندج در 9 طبقه با حضور مسئولان استان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، ساختمان اداری - تجاری انجمن حمایت از زندانیان سنندج در 9 طبقه با حضور مسئولان استان افتتاح شد.
اکبر جوهری، دادستان سنندج در این مراسم، اظهار کرد: انجمن حمایت از زندانیان موسسه‌ای غیر انتفاعی است که از سال 60 در تهران فعالیت خود را آغاز کرده و به تدریج در همه مراکز تعریف شد و آغاز بکار کرد.
وی افزود: این انجمن، انجمنی خودجوش و مردم نهاد است که در مدیریت‌ها و سیاست گذاری‌ها و مخصوصا در کارهای عام المنفعه سهیم می‌شوند و به منظور حمایت از خانواده‌های زندانیان ایجاد شد.
دادستان سندج عنوان کرد: کسی که مجرم است را باید مجازت کرد اما نباید به خانواده‌های آنها تسری پیدا کند گرچه در جوامع امروزی این مسئله متاسفانه وجود دارد و باید تلاش کنیم که کمترین لطمه به خانواده‌های آنها وارد شود.
وی تصریح کرد: رسالت انجمن حمایت از زندانیان نیز اقدام به گرفتن کمک‌های مادی و معنوی از نهادها و مردم برای خانواده‌های زندانیان است که در این راستا همواره به خوبی عمل کرده است.
جوهری اعلام کرد:ساختمان اداری- تجاری انجمن حمایت از زندانیان سنندج در 2400 متر زیربنا، 9 طبقه و با هزینه 2 میلیارد و 100 میلیون تومان احداث شده است.
در پایان ساختمان اداری انجمن حمایت از زندانیان واقع در سایت اداری سنندج نیز کلنگ زنی شد که تا یکسال آینده به بهره برداری می‌رسد.

captcha