رفتاری متعهدانه نسبت به انقلاب داشته باشیم
کد خبر: 3688108
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۹

رفتاری متعهدانه نسبت به انقلاب داشته باشیم

گروه سیاست و اقتصاد: استاندار مازندران گفت: بايد، با خون شهدا ميثاق ببنديم كه از اين اتحاد به عنوان ميراث بزرگ پاسداری و به رسالت خود عمل كنيم و رفتاری متعهدانه نسبت به انقلاب داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران به نقل از  روابط عمومي استانداري، محمد اسلامي، امروز 14 بهمن ماه در مراسم زنگ انقلاب ضمن گرامي داشت ياد و خاطره حضرت امام خميني (ره)، شهيدان انقلاب اسلامي، دوران دفاع مقدس و شهداي مدافع حرم،  گفت: امام راحل بود كه زنگ انقلاب را به صدا درآورد و ما را به بيداري دعوت نمود.

وی افزود: سي و نهمين سال انقلاب را در شرايطي گرامي مي‌داريم كه با ايثارگري‌ها، جان فشاني‌ها و تلاش‌هاي مجاهدانه توانستيم با خنثي كردن توطئه‌هاي پيچيده و گوناگون دشمنان انقلاب، پايه‌هاي مستحكمي براي انقلاب اسلامي فراهم كنيم و با ايستادگي در برابر انواع توطئه‌ها، كشور را از بحران‌هاي مختلف به سلامت عبور دهيم
مقام عالي دولت در استان، با بيان اين كه زنگ انقلاب، زنگ انسانيت، اخلاق، زنگ خداباوري، خودباوري، از خودگذشتگي و متحد بودن و زنگ بيداري است، تصريح کرد: زنگ انقلاب، زنگ عزت و سربلندي ابدي است. ما براي عزت و سربلندي ملت انقلاب كرديم تا در مسير ذلت نباشيم و سرنوشت خود را بدست خودمان تعيين كنيم.
اسلامي با اشاره به اينكه با اتكا به خداوند، تبعيت از امام راحل، اتحاد و ايثار، انقلاب به پيروزي رسيد و در صحنه هاي ديگر نيز، با پيروي از مقام معظم رهبري، وحدت و همدلي اين پيروزي به دست آمد، عنوان کرد: امام راحل، رمز ماندگاري و پيروزي انقلاب را در كلمه الله و وحدت كلمه خلاصه مي كرد.

وی افزود: بايد، با خون شهدا ميثاق ببنديم كه از اين اتحاد به عنوان ميراث بزرگ پاسداری و به رسالت خود عمل كنيم و رفتاری متعهدانه نسبت به انقلاب داشته باشیم.

استاندار مازندران با اشاره به اينكه دانش‌آموزان سرمايه‌هاي آينده اين ملت هستند و بايد براي شكوفايي آن‌ها تلاش كنيم، اظهار کرد: هر گونه غفلت از استعداد و پرورش و توانمندي‌هاي آنان قابل بخشش نيست.

وی افزود: اين نسل فوق العاده بااستعداد، جسور و پرانرژي است و بايد با تربيت صحيح، موجبات رشد و بالندگي آنان را فراهم كنيم و اين مهم، نيازمند تحول در نظام آموزش و پرورش است چرا كه رشد و پرورش كشور در گرو رشد منابع انساني است و كانون منابع انساني و محل رشد و تربيت آن، مدرسه است.
اسلامي، يكپارچگي تعليم و تربيت بين مدرسه و خانه را امري بسيار ضروري دانست و افزود: توجه به ابعاد روحي و نيازمندهاي پرورشي نسل نو، بايد به صورت تركيبي با مشاركت خانه و مربيان بصورت مشترك انجام شود.
استاندرا با تاكيد بر اين اين كه از فضاي مجازي نبايد غفلت شود چرا كه زمان زيادي از فرزندان ما در اين فضا سپري مي شود، گفت: بايد ببينيم چقدر رفتار  ما و چقدر فضاي مجازي بر آن ها تاثير مي گذارد، بايد رخنه هايي كه براي از بين بردن استعدادها و سرمايه هاي ما ايجاد مي شود را بهنگام شناسايي كنيم.

وی افزود: جبهه واقعي جبهه اي است كه مي خواهد اين نسل شكوفا و با استعداد ما را با حركات مخرب خود از مسير سعادت، رشد و تعالي منحرف كند. ما نيازمند سنگر باناني هستيم كه با هوشياري در اين سنگر همه جانبه ايفاي نقش كنند و اين نسل را در مسير سعادت قرار دهند. ما مي توانيم به تراز بالاي علمي جهان برسيم.
وي با اشاره به اينكه امروز روز جوان، اقتدار ملي و شكوفايي علمي نامگذاري شده است، ياد آور شد: بايد با خون شهدا ميثاق ببنديم كه  در جاي جاي اين سرزمين توجه به نسل نو را يك وظيفه همگاني بدانيم.
استاندار، با بيان اين كه ما نيازمند يك مسئوليت مركب، تلاش مضاعف و ارتباط دائمي هستيم تا با حركت بايسته و پيوسته در جهت شكوفايي علمي اين سرزمين اقدام و زمينه را براي پرورش استعدادهاي دانش آموزان فراهم كنيم، گفت: ما براي حمايت از استعدادهاي اين استان از پشتيباني و حمايت آموزش و پرورش از هيچ كوششي دريغ نخواهيم کرد.

لازم به ذکر است؛ اسلامي پيش از شركت در اين مراسم با پدر سرافراز شهیدان سید مهدی و سید محمد شمس قاسمی در منزل ايشان ديدار و گفتگو کرد.

رفتاری متعهدانه نسبت به انقلاب داشته باشیم

captcha