درخت انقلاب با دست مبارک امام(ره) کاشته شد
کد خبر: 3688135
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۶:۱۰

درخت انقلاب با دست مبارک امام(ره) کاشته شد

گروه سیاست و اقتصاد: مدیر آموزش و پرورش منوجان گفت: درخت انقلاب با دست مبارک امام (ره) کاشته و با خون شهدا به ثمر نشست و این است که امروز در دنیا سرافراز هستیم.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، ابراهیم چتروز، مدیر آموزش و پرورش منوجان دیروز شنبه، 14 بهمن در مراسم نواختن زنگ انقلاب در مدارس این شهرستان با اشاره به آستانه ورود به دهه چهارم انقلاب و اینکه ورود امام به کشور بعد از 15 سال تبعید هرگز از اذهان عموم فراموش نخواهد شد، گفت: درخت انقلاب با دست مبارک امام (ره) کاشته و با خون شهدا به ثمر نشست و این است که امروز در دنیا سرافراز هستیم.
وی افزود: انقلابی که در ایران اتفاق افتاد در تاریخ جهان متفاوت بود چراکه این انقلاب نه متکی به غرب و نه متکی به شرق بود.
وی مدیر آموزش و پرورش منوجان با بیان اینکه همه اقشار مردم به‌ویژه نسل جوان دست به دست هم دادند و یک حکومت مستقل رقم زدند، تصریح کرد: حکومت پهلوی اموال مردم را غارت می‌کرد و مردم توان اعتراض نداشتند و اکنون با ایجاد حکومتی مستقل در حوزه‌های هوافضا، تکنولوژی و ... حرفی برای گفتن داریم و در این زمینه جزو 9 کشور برتر جهان هستیم.
یادآور می‌شود، مسئولان بعد از نواختن زنگ انقلاب از جشنواره غذا، غرفه حجاب و عفاف و غرفه شهید حججی که به دست دانش‌آموزان مدرسه ابرار شهرستان ساخته شده بود بازدید کردند.

captcha