رمز ماندگاری ارتش ایران در دنیا داشتن بینش توحیدی است
کد خبر: 3688143
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹

رمز ماندگاری ارتش ایران در دنیا داشتن بینش توحیدی است

گروه سیاست و اقتصاد: عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر حفظ تمامیت ارضی کشور با قوای مسلح گفت: رمز ماندگاری ارتش ایران در دنیا بینش توحیدی آن بوده است.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از مازندران، به نقل از تسنیم، آیت الله نورالله طبرسی در دیدار با کارکنان پدافند هوایی بابلسر به مناسبت روز نیروی هوایی اظهار داشت: یادو خاطره همه شهدا را گرامی می‌داریم که بهترین سرمایه که جان خود بود را در راه خدا و در حفظ و صلابت از انقلاب اهدا کردند.

وی افزود: فلسفه وجودی ارتش در تمام دنیا برای حفظ مرز و بوم بوده که آرایش نظامی و تاکتیک را همه ارتش‌های دنیا دارند اما تفاوت ارتش ما داشتن بینش توحیدی است و در میان حکومت دنیا حکومت الله را پذیرفتند و این یک امتیاز است.

طبرسی خاطرنشان کرد: کشورهای دیگر به منظور کسب منفعت شخصی و جنگ اقتصادی، جنگ نظامی دارند اما ارتش ما جنگ ارزشی و معنوی و به منظور کلمه الله بوده تا بینش توحیدی را به مردم بیاموزند.

وی گفت: 39 سال دشمن هر نقشه و توطئه را انجام داده که تمام بافته‌های آنان تافته شد و از این به بعد نیز همین می‌شود. ارتش باید باشد و قوی مجهز و آماده باشد و در تمام احوال چشم مراقبی برای کشور در هوا، زمین و دریا بوده که مانند گوهر گرانبها از اسلام و مرز انقلاب دفاع کند.

نماینده ولی فقیه در مازندران بیان کرد: فداکاری نیروهای هوایی در جنگ تاثیر فراوانی داشت و یار و یاور امام و انقلاب در حفظ و صیانت انقلاب فداکاری و ایثارگری کردند و اکنون از لحاظ نظامی و معنوی در کشور مقتدر و مطرح بوده که اکنون زیر پرچم الله و محمد رسول الله و به عنوان سربازان امام زمان خدمت می‌کنند.

فلسفه وجودی داعش از بین بردن انقلاب و نظام ایران بود

طبرسی تاکید کرد: فلسفه وجودی داعش از بین بردن انقلاب و نظام ایران بوده که خوشبختانه زمینگیر شدند و اکنون ترامپ و دیگر استکباران هیچ تهدیدی نمی‌توانند به ایران کنند.

وی افزود: ایران دارای یک ارتش قدرتمند، بسیجیان و سپاهیان ایثارگر و فداکار بوده که کسی جرات نمی‌کند به ایران حمله کند و اکنون تنها راه دشمن تحریم و اذیت کردن در زمینه برجام است.

طبرسی با بیان اینکه در گذشته منافقان تلاش کردند ارتش را از بین ببرند اما امام خمینی(ره) از ارتش دفاع کردند، افزود: وجود ارتش امری ضروری است کشوری که ارتش نداشته باشد چگونه می‌تواند از مرزهای انقلاب و اسلام دفاع کند که اکنون باید فرصت‌ها، تهدیدها، دشمنی‌ها و عداوت‌ها را پشت سر گذاشه و قدردان امنیت باشیم زیرا اطراف کشور ما در جنگ و نامنی و آتش زندگی می‌کنند.

وی تصریح کرد: زیر خیمه ولایت از انقلاب و اسلام دفاع و نارسایی‌ها و کمبودها را برطرف کنیم و کنار یکدیگر برای حفظ کشور دشمن را ناامید کنیم و با حضور پرشور در 22 بهمن تجدید عهد با امام و شهدا ببندیم و تا هستیم رزمنده باشیم.

پیروزی انقلاب اسلامی نقطه عطف تاریخ بود

حجت الاسلام علی غلام‌پور، رئیس عقیدتی سیاسی پدافند هوایی بابلسر با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب اسلامی نقطه عطف تاریخ بوده است، گفت: دهه فجر،‌‌ خاستگاه ارزش‌های اسلامی، مقطع رهایی ملت ایران و بخشی از تاریخ ما است که گذشته را از آینده جدا ساخته است.

وی افزود: در پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران عوامل زیادی وچود داشت از جمله این عوامل وجود اتحاد و همبستگی همه اقشار ملت برای انجام مقصد الهی و مقدس انقلاب یعنی، از بین بردن طاغوت و تشکیل حکومت اسلامی برای تحقق حق و عدالت در جامعه بود.

غلام‌پور گفت: یادآوری ایام الله دهه فجر یعنی، یادآوری رشادت‌ها و فداکاری‌ها و شهادت طلبی‌های ملتی منسجم و خداجوی و پیرو ولایت و رهبری که با ایثار خون خود ثابت کرد که خون بر شمشیر و حق بر باطل پیروز است.

وی با اشاره به اینکه پاسداشت پیروزی ملت ایران در روز 22 بهمن و گرامی‌داشت ایام الله دهه فجر از جمله وظایف و کارهایی است که بر دوش مسئولان در هر پست و مقامی قرار دارد، تصریح کرد: در این دهه برای سربازان، اعضای کادر و خانواده‌های آنان برنامه‌ریزی شده و در حال انجام است.

captcha