باغ موزه دفاع مقدس دزفول از طریق ویدیو کنفرانس توسط رئیس جمهور افتتاح می‌شود
کد خبر: 3688166
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۴
صبح امروز؛

باغ موزه دفاع مقدس دزفول از طریق ویدیو کنفرانس توسط رئیس جمهور افتتاح می‌شود

گروه فرهنگی: افتتاح باغ موزه دفاع مقدس دزفول همزمان با 9 باغ موزه دفاع مقدس در کشور، صبح امروز 15 بهمن‌ماه به صورت ویدئو کنفرانس با حضور رئیس جمهور در حال انجام است.

سرهنگ بهزاد جولایی مدیر مرکز فرهنگی دفاع مقدس دزفول در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، گفت: در حال حاضر مراسم افتتاح 10 باغ موزه دفاع مقدس در 10 استان کشور همزمان در حال برگزاری است و به صورت ویدئوکنفرانس با حضور دکتر روحانی رئیس جمهور از باغ موزه تهران در حال انجام است.

وی گفت: این مراسم در دزفول با حضور دکتر شریعتی استاندار خوزستان، سردار علیپور مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، فرمانده‌ سپاه ولیعصر(عج) استان، فرمانده ارشد ارتش، فرمانده پایگاه چهارم شکاری دزفول، فرمانده تیپ 292 زرهی دزفول فرماندار و سایر مدیران استانی و شهرستانی در حال برگزاری است.

سرهنگ جولایی گفت: باغ موزه دفاع مقدس دزفول تکمیل شده است و منتظر هستیم برخی نهادها تجهیزات دائمی خود را در باغ موزه جانمایی کنند. 70 درصد نماکاری یادمان شهدای گمنام نیز آماده شده است و در روزهای آتی به بهره برداری می رسد.

گفتنی است، طی این مراسم در سطح کشور، باغ موزه دفاع مقدس در استان‌های مازندران، سمنان، اصفهان، یزد، فارس، سیستان و بلوچستان، خوزستان، کرمانشاه، آذربایجان شرقی و غربی افتتاح می‌شود.

این مراسم کشوری با حضور سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور، سید محمود علوی وزیر اطلاعات، محسن اسماعیلی عضو شورای نگهبان و جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی و خانواده‌های شهدا در باغ موزه دفاع مقدس تهران حال برگزاری است.

captcha