برپایی محافل انس با قرآن همزمان با دهه فجر در حرم رضوی
کد خبر: 3688248
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۰

برپایی محافل انس با قرآن همزمان با دهه فجر در حرم رضوی

گروه فعالیت‌های قرآنی: همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی، محافل انس با قرآن در جوار عترت برای زائران و مجاوران امام رضا(ع) در بازه زمانی 14 الی 20 بهمن‌ماه به همت اداره علوم قرآنی آستان قدس رضوی در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی، محافل انس با قرآن در جوار عترت برای زائران و مجاوران امام رضا(ع) در بازه زمانی 14 الی 20 بهمن‌ماه به همت اداره علوم قرآنی آستان قدس رضوی در نظر گرفته شده است.
بنابر این گزارش، این محافل انس با قرآن در جوار عترت هر روز این هفته به غیر از پنجشنبه،‌ در دارالقرآن‌الکریم حرم رضوی از ساعت 17:45 الی 19:30 به ترتیب با اجرای سیدمحمود سعیدی، ‌محمود نصرتی، ‌هادی غنی،‌ غلامرضا باوجدان، ‌محمد علیزاده و علی غلامی برگزار می‌شود.
همچنین در این محافل انس به ترتیب قاریان قرآن از جمله سیدمرتضی سادات‌فاطمی،‌ علی ساجدی‌مقدم، ‌مسعود بیژنی، ‌سعید بیژنی،‌ علیرضا اسحاقی، ‌حمید شاکرنژاد، سیدحمید هروی، ‌سیدمحمدجواد هاشمی،‌ جواد کاشفی، ‌امیر لعل‌اول،‌ حسین رضایی،‌ مهدی تقی‌پور، ‌محمد مشمول، ‌سینا فتحی،‌ جواد پناهی،‌ حسین پورکویر، ‌سیدخلیل‌الله نجات‌حسینی و ‌حامد علیزاده به تلاوت می‌پردازند.
علاوه بر این،‌ در این محافل اجرای محمود محمدی‌نیا،‌ محمد خاکپور، ‌رضا گلشاهی،‌ محمدجواد رجبی، ‌رضا عابدین زاده، ‌سعید قره‌داعشی، حافظان قرآن، گروه‌های تواشیح رضوان، ‌ودیعه‌الرسول(ص)، ‌نجل الهدی، ‌رضوی، ‌مرسلات، ‌ولیعصر و مدیحه سرایی حسین زاده از دیگر برنامه‌ها به شمار می‌رود.
همچنین محفل انس با قرآن در جوار عترت ویژه بانوان نیز روز جمعه، 20 بهمن ماه از ساعت 9 الی 11 در دارالقرآن الکریم با اجرای مریم صاحبدیوانی ‌و قرائت مهین صاحبدیوانی و گروه تواشیح صاحب‌الزمان(عج) در نظر گرفته شده است.
علاوه بر این هر روز این هفته از شنبه تا پنجشنبه،‌ محفل انس با قرآن ویژه بانوان از ساعت 10 الی نماز ظهر و عصر در رواق حضرت زهرا(س) به ترتیب با اجرای فهیمه‌سادات موسوی‌نیا، ‌بی‌بی مریم حسینی، ‌افسانه ولایتی، ‌سمیه حاجی زاده و ‌افسانه ولایتی برگزار می‌شود و قاریان قرآن از جمله مریم صاحبدیوانی، ‌راحله اسکندری، ‌مرضیه میرزایی پور، ‌زهرا مهوشیان، ‌منیره افکاری و ناهید سلطانی و گروه های تواشیح آل‌یاسین، ‌فدک، ‌سراج،‌ آوای ظهور،‌ سراج و اقلیم الرضا(ع) و مدیحه‌سرایان از جمله‌ فهیمه‌سادات موسوی‌نیا، ‌طیبه صحراگرد، ‌لیلا پوستچیان، ‌سمیه حاجی‌زاده و ‌بی‌بی مریم حسینی‌ به اجرای برنامه می پردازند.

captcha