نمایش رایگان ۵ فیلم جشنواره فجر برای دانش‌آموزان ایلامی
کد خبر: 3688322
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۷
ایدی خبر داد:

نمایش رایگان ۵ فیلم جشنواره فجر برای دانش‌آموزان ایلامی

گروه فرهنگی: معاون امور هنری و سینمای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام از نمایش ۵ فیلم جشنواره فیلم فجر در سالن سینما فرهنگ شهر ایلام به‌ صورت رایگان برای دانش‌آموزان خبر داد .

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از ایلام به نقل از روابط عمومی ارشاد ایلام، عظیم ایدی، معاون امور هنری و سینمای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، اظهار کرد: 5 فیلم کودک و نوجوان هم‌زمان با سی و ششمین جشنواره فیلم فجر برای دانش آموزان این استان نمایش داده می‌شود .
وی افزود: فیلم‌های قهرمان کوچک، دنیای کیف‌ها، فیلشاه، دزد و پری و شکلاتی به مدت 5 روز از 14 بهمن سال جاری در سالن سینما فرهنگ شهر ایلام نمایش داده می‌شود .
معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، یادآور شد: برنامه‌های مذکور در چارچوب سیاست‌های حمایتی سازمان بنیاد سینمایی کشور از فیلم‌های کودک و نوجوان طراحی‌شده و تماشای این آثار برای دانش‌آموزان رایگان خواهد بود .
ایدی عنوان کرد: در صورت تمایل مدیران مدارس می‌توانند با هماهنگی قبلی با ستاد برگزاری جشنواره فیلم فجر در ایلام با حضور دانش‌آموزان تماس حاصل کنند و برای تماشای این فیلم‌ها اقدام کنند.
captcha