قرآن مایه برکت و سدی در مقابل نفوذ فرهنگی دشمن است
کد خبر: 3688413
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۴

قرآن مایه برکت و سدی در مقابل نفوذ فرهنگی دشمن است

گروه فعالیت های قرآنی: رئیس اداره تبلیغات اسلامی بجنورد پیروی از دستورات قرآن را مایه برکت و اعطلای فرهنگ دینی در جامعه خواند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی، حجت الاسلام ناصر هدایتی رئیس اداره تبلیغات اسلامی بجنورد، در محفل نورانی انس با قرآن کریم روستای بابا امان با اشاره به داستان های آموزنده قرآن کریم در موضوعات مختلف و ظرفیت بالای تربیتی قرآن، بر آشنایی بیشتر جوانان با این کتاب انسان ساز تأکید کرد.
وی اظهار کرد: بی شک برگزاری محافل قرآنی در جامعه سبب رشد فرهنگی و اعطلای فرهنگ دینی خواهد شد چراکه قرآن کتاب انسان ساز و بهترین سد برای جلوگیری از نفوذ فرهنگی دشمنان است.
حجت الاسلام هدایتی خاطرنشان کرد: جوانان ما در حال حاضر با استفاده بیشتر از وسایل ارتباط جمعی و مواجهه با فضای مجازی در معرض آسیب های مختلفی قرار می گیرند که آشنایی آنان با قرآن و اموزه های قرآنی و پیاده سازی این درس ها در زندگی فردی و اجتماعی نقش بسزایی در کاهش و جلوگیری ازآسیب های فراروی آنان دارد.
وی اظهار کرد: دعوت از اساتید و قاریان کشوری در این چنین برنامه ها سبب تربیت نیروی قرآنی و فعال در عرصه فرهنگی خواهد داشت لذا امیدواریم توانسته باشیم این مهم را در سطح شهرستان محقق کرده باشیم.

 

captcha