تمدید نمایشگاه خیریه عکس «آرزوهای گمشده»در بجنورد
کد خبر: 3688424
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۷

تمدید نمایشگاه خیریه عکس «آرزوهای گمشده»در بجنورد

گروه فرهنگی: زمان برگزاری نخستین نمایشگاه خیریه آرزوهای گمشده که در قالب فروش عکس به‌ نفع زلزله زدگان خراسان شمالی برپا شده است تا پنجشنبه تمدید شد.

حامد موسوی نژاد مسئول برگزاری نمایشگاه «آرزوهای گمشده» در گفت و گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی، اظهار کرد: با توجه به استقبال خوب مردم و مسئولان، زمان فعالیت این نمایشگاه تمدید شد و اختتامیه آن روز پنجشنبه برگزار می شود.
وی تصریح کرد: این نمایشگاه، یکشنبه هشتم بهمن ماه گشایش یافته و در این مدت مسئولان زیادی با خرید آثار به نمایش گذاشته شده، از زلزله زدگان حمایت کرده اند.
وی، کمک به زلزله زدگان استان را از اهداف برگزاری نمایشگاه عنوان و خاطرنشان کرد: تمام سود حاصل از فروش عکس‌ها صرف زلزله زدگان استان خواهد شد.
موسوی نژاد با بیان اینکه 32 اثر از 2 هنرمند عکاس در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار می گیرد افزود: این نمایشگاه در مجموعه فرهنگی عمیق دایر است.
وی با اشاره به اینکه آثار حامد موسوی نژاد و امیرحسین صحرا نورد در این نمایشگاه عرضه شده است تصریح کرد: ساعت بازدید از نمایشگاه در نوبت صبح 9 تا 12 و در نوبت عصر 16تا 20 است.
زلزله ای به قدرت 5.7 ریشتر شامگاه شنبه 23 اردیبهشت ماه امسال بجنورد مرکز استان را لرزاند که در این زمین لرزه علاوه بر خسارت به منازل و اماکن 2نفر کشته و بیش از 400 نفر مصدوم شدند.

captcha