برپایی نمایشگاه دستاوردهای دانش‌آموزان لرستان
کد خبر: 3688483
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۶

برپایی نمایشگاه دستاوردهای دانش‌آموزان لرستان

گروه فرهنگی: نمایشگاه دستاوردهای آموزش و پرورش لرستان در حوزه بانوان و هنرستان‌های فنی حرفه‌ای امروز، 15 بهمن افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، در چهارمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر طی مراسمی امروز یک‎شنبه، 15 بهمن با حضور مدیرکل آموزش و پرورش لرستان، نمایشگاه دستاوردهای آموزش و پرورش در حوزه بانوان و هنرستان‌های فنی حرفه‌ای و کاردانش در محل آموزش و پرورش ناحیه دو شهرستان خرم آباد افتتاح شد.
خدانظر دریکوند، مدیرکل آموزش و پرورش لرستان در آئین افتتاح این نمایشگاه، گفت: این نمایشگاه در قالب ۲۰ غرفه شامل صنایع دستی، صنایع تبدیلی، زیورآلات، کیف و کفش، محصولات غذایی، شیرینی، فرش، گل و گیاه، صنایع الکترونیک و تجهیزات کارگاهی برگزار و در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.
وی برپایی این نمایشگاه را با هدف در معرض نمایش گذاشتن توانمندی‌های این قشر عظیم از جامعه و در اختیار قرار دادن فرصت عرضه تولیدات بانوان کارآفرین عنوان کرد و افزود: بانوان از توانمندی و قابلیت‌های به‌سزایی در حوزه‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی، تولیدی، فرهنگی و مدیریتی برخوردارند که در صورت استفاده از این ظرفیت می‌توان به بسیاری از اهداف پیشرفت در جامعه دست یافت.

captcha