سرپرست دبیرخانه کانون‎های فرهنگی هنری مساجد مازندران معرفی شد
کد خبر: 3688542
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۱

سرپرست دبیرخانه کانون‎های فرهنگی هنری مساجد مازندران معرفی شد

گروه معارف: طی حکمی از سوی مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور «حجت الاسلام محمود علیخانی» به‌عنوان سرپرست ستاد هماهنگی و نظارت بر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران معرفی شد.

 به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران به نقل از شبستان، «حجت الاسلام محمود علیخانی» به‌عنوان سرپرست ستاد هماهنگی و نظارت بر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران با حضور سید هاشم خضری مدیرکل بازرسی، نظارت و ارزشیابی ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، احد جاودانی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران معرفی شد.
«حجت الاسلام محمود علیخانی» طی حکمی از سوی حجت الاسلام حبیب رضا ارزانی، مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور  با تحصیلات حوزوی و دانشگاهی و فعالیت های ارزشمند فرهنگی، سرپرستی ستاد هماهنگی و نظارت بر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران را بر عهده گرفت.
در این حکم آمده است:
حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای محمود علیخانی
سلام علیکم
بنا به پیشنهاد مدیر کل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به موجب این ابلاغ جنابعالی عهده دار وظایف "دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مازندران" می باشید.
 
امید است در سایه عنایات الهی و با بکارگیری تمام توانمندی های خود و همکاری مجموعه دبیرخانه استانی در ساماندهی و هماهنگی امور محوله در چارچوب سیاست های کلی و اهداف ستاد عالی و در راستای خدمت به توسعه و تعالی فرهنگ و هنر مساجد کشور موفق باشید.
 
برخود لازم می دانم از زحمات و تلاش های برادر ارجمند جناب آقای محمد فوقی سپاسگزاری نمایم.
توفیق روزافزون جنابعالی را از درگاه خداوند متعال خواستارم.
 
حبیب رضا ارزانی
مشاور وزیر و دبیر ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور
 
محمد فوقی به مدت 22 سال، عهده دار سمت مسئولیت ستاد هماهنگی و نظارت بر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران بود که از زحمات وی، تقدیر بعمل آمد.

captcha