فردا؛ آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره نماز و فضای مجازی
کد خبر: 3688563
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۸

فردا؛ آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره نماز و فضای مجازی

گروه اجتماعی- رئیس ستاد اقامه نماز خراسان رضوی از تمدید مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به جشنواره نماز و فضای مجازی تا 30 بهمن‌ماه خبر داد.

حجت‌الاسلام امرالله سبحانی‌نیا، رئیس ستاد اقامه نماز خراسان رضوی، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی، با بیان اینکه مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به جشنواره نماز و فضای مجازی تا 30 بهمن‌ماه در دو بخش حرفه‌ای و آماتور تمدید شد، عنوان کرد: فردا آخرین روز مهلت ارسال آثار در این جشنواره است. 
وی با بیان اینکه تا به حال بیش از 1300 اثر به دبیرخانه در دو بخش حرفه‌ای و آماتور ارسال شده است، تصریح کرد: داوری مسابقات در بخش‌های نمایشی را کارشناسان صدا وسیما و در سایر بخش‌ها، اداره‌ کل فرهنگ ارشاد اسلامی خراسان رضوی برعهده دارد که از برگزیدگان این جشنواره 17 اسفندماه در مراسم اختتامیه تقدیر خواهد شد. 

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره نماز و فضای مجازی
حجت‌الاسلام سبحانی‌نیا ادامه داد: در راستای اهداف اجلاس سراسری نماز که با عنوان نماز و فضای مجازی در سال ۹۶ اعلام شد، از سوی نهادهای فرهنگی استان خراسان رضوی جشنواره‌ای با عنوان نماز و فضای مجازی در ۲ بخش حرفه‌ای و آماتور اعلام شد.

رئیس ستاد اقامه نماز خراسان رضوی در رابطه با اهداف برگزاری این جشنواره، گفت: باتوجه به مسائل فرهنگی در فضای مجازی هدف ما این بود که استعدادها و توانمندی‌ها را شناسایی کنیم و در قالب‌های مختلف هنری و غیرهنری تولیدات فضای مجازی را توسعه دهیم و ما هم از این تولیدات برای ترویج فرهنگ اقامه نماز استفاده کنیم، بنابراین دنبال این بودیم که از توانمندی جوانان در فضای مجازی استفاده کنیم تا در بلند مدت تعامل داشته باشیم و از بهترین یافته‌ها تقدیر شود. 
گفتنی است، علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در قالب صوت و تصویر (پویانمایی، کلیپ 100 ثانیهای نماز، موشن گرافیک، پادکست‌های صوتی)، طرح‌های گرافیکی(تابلو، مقاله، پوستر، اینفوگرافی، استیکرهای نماز)، نرم‌‌افزار رایانه(بازی سرگرمی، فرهنگی آموزشی، چندرسانه‌ای) و .... به نشانی تلگرامی @namaz_kh_r ارسال کنند.

انتهای پیام

captcha