نابودی نظام اسلامی یک دلخوشی خیالی سردمداران آمریکاست
کد خبر: 3688600
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۸
حسینی:

نابودی نظام اسلامی یک دلخوشی خیالی سردمداران آمریکاست

گروه سیاست و اقتصاد: : امام جمعه سیرجان گفت: خواب و خیال سردمداران آمریکا مبنی بر شکست انقلاب و نابودی نظام اسلامی یک دلخوشی خیالی و سرگرمی بچه‌گانه است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی، امام جمعه سیرجان دیروز یکشنبه، 15 بهمن در جلسه شورای اداری شهرستان با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر گفت: در نظام اسلامی مسئولان پاسخگو هستند و هر کجا آنها نتوانند پاسخ مردم را بدهند، آنجا احساس خطر می‌شود.
وی افزود: طبق برنامه‌ریزی انجام شده و هماهنگی با فرماندار سیرجان، از این پس در هر نماز جمعه یکی از مسئولان ادارات و نهادهای شهرستان ضمن بیان عملکرد اداره خود به مردم، ساعتی را به مشکلات و خواسته‌های آنان رسیدگی خواهد کرد تا هم مردم مسئولان خود را بیشتر بشناسند و هم مسئولان حضوری و در حد توان بتوانند مشکلات را بررسی و برطرف کنند.
حجت‌الاسلام حسینی بیان کرد: از بدو پیروزی انقلاب اسلامی، مستکبران جهان و در رأس آنها آمریکا در حال مبارزه با نظام اسلامی و ملت ایران هستند، اما چون این انقلاب و نظام دارای پشتوانه‌های مستحکم رهبری و مردم است دشمنان با هر توطئه و نقشه‌ای که آمدند شکست خوردند.
وی خواب و خیال سردمداران آمریکا مبنی بر شکست انقلاب و نابودی نظام اسلامی را یک دلخوشی خیالی و سرگرمی بچه‌گانه عنوان کرد و گفت: اینها 39 سال در خیالات خود مانده‌اند و هنوز هم نتوانستند ملت ایران و وفاداریشان به اسلام را درک کنند.
یادآور می‌شود، در این جلسه از 10 مدیر برتر شهرستان سیرجان که در حوزه کاری خود موفق به کسب رتبه برتر استانی و کشوری شدند، تجلیل به عمل آمد.

captcha