یادوراه شهدای انقلاب، فصل زمستان و دانش آموز اردبیل برگزار شد
کد خبر: 3688628
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۴

یادوراه شهدای انقلاب، فصل زمستان و دانش آموز اردبیل برگزار شد

گروه معارف: یادواره شهدای والامقام فصل زمستان، شهدای انقلاب اسلامی و شهدای دانش‌آموز شهرستان اردبیل با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده‌های معظم شهدا و مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی روز گذشته 15 بهمن ماه در مسجد سرچشمه اردبیل برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، حجت‌الاسلام بیدار، مسئول بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت استان اردبیل در این مراسم اظهار کرد: یکی از رسالت های خطیر ما در حال‌حاضر زنده نگه داشن نام و یاد شهداست چرا که ما قدردان خون شهدای والامقام و رشادت‌های جانبازان و ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس و انقلاب اسلامی هستیم.
وی بیان کرد: خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران سرمایه‌های عظیم ملی هستند و این خانواده‌ها درس بزرگ ایثار و شجاعت را به ما یاد دادند.
مسئول بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام افزود: در سایه خون شهدای والامقام کشور ما به امنیت و اقتدار همه‌جانبه دست یافته است و این امنیت و اقتدار سرمایه بزرگی برای ماست.
حجت الاسلام بیدار تصریح کرد: علی‌رغم اینکه کشورمان با تحریم‌های زیادی مواجه است ولی توانسته در سایه درایتهای مقام عظمی رهبری به پیشرفت‌های زیادی در عرصه‌های مختلف دست یابد.
وی بیان کرد: فرهنگ ایثار و شهادت باید به نسل امروز به ویژه جوانان و نوجوانان انتقال یابد چرا که یکی از نیازهای اساسی در حال‌حاضر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است تا با هجمه‌های فرهنگی دشمن به صورت اساسی مقابله شود.
مسئول بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت استان گفت: امروزه مسئولان باید پاسخگوی مطالبات مردم باشند و خدمت بی‌منت به مردم را مبنای کار خود قرار دهند چرا که این میزها برای همیشه ماندنی نیست و نعمتی است که خداوند در سایه خون شهدا به آنها داده و باید مسئولان و مدیران از این فرصت برای خدمت به مردم استفاده کنند.
حجت الاسلام بیدار افزود: انقلاب اسلامی ایران به راحتی به دست نیامده است و ما در این راستا شهیدان والامقامی را به انقلاب تقدیم کرده‌ایم و نباید با فساد خون این شهدا زیرسئوال رود.
در پایان این مراسم با اجرای مداحی و شعرخوانی یاد و خاطره شهدای شهر اردبیل گرامی داشته شد.

captcha