جانباز شهید سیدمصطفی علمدار 30 سال رنج کشید تا نور مقاومت زنده بماند
کد خبر: 3688931
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۲

جانباز شهید سیدمصطفی علمدار 30 سال رنج کشید تا نور مقاومت زنده بماند

گروه فرهنگی: جانباز شهید سیدمصطفی علمدار یادگار دوران شکوه‌مند دفاع مقدس که سال 66 در عملیات والفجر 10 به مقام رفیع علمداری رسید، قریب به 30 سال  با درد و رنج جانبازی چونان شمعی سوخت تا نور ایثار و مقاومت زنده بماند.

 به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران ، در پی  شهادت جانباز شهید سید مصطفی علمدار پیام تسلیت سپاه کربلا به‌مناسبت عروج آسمانی شهید سیدمصطفی علمدار منتشر شد که متن پیام به این این شرح است؛
بسم رب الشهداء و الصدیقین
جانبازان صحیفه ایثار و مقاومت و مفسران آیه‌های شهادت هستند که فیض وجودی آنان فرهنگ غنی جهاد و سلحشوری را در جامعه با عطر آسمانی شهادت معطر می‌کند.
مردان خدا که با الگوگیری از خط سرخ حسینی عزت و سربلندی را برای ملت شریف ایران برجای گذاشتند، جان و هستی خود را برای آرمان الهی در طبق اخلاص نهاده،هنرشان چیزی جز شهادت نیست. 
بار دیگر یکی از مردان دریادل علویان از تبار عاشورا و شاگرد مکتب وفا حضرت سقا، بعد از سال‌ها تحمل جراحات و رنج ناشی از جانبازی به فیض عظیم شهادت نائل آمد.
جانباز شهید سیدمصطفی علمدار یادگار دوران شکوهمند دفاع مقدس که سال 66 در عملیات والفجر 10 به مقام رفیع علمداری رسید، قریب به 30 سال  با درد و رنج جانبازی در ایام پرسوز و گذار فاطمی، نشسته  بر ویلچر اما استوارتر از همیشه با بصیرتی نافذ همراه و همقدم شهید سیدمجتبی علمدار در راه حفظ ارزش‌های انقلاب و نظام مقدس اسلامی با تبعیت محض از ولایت فقیه چونان شمعی سوخت تا در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نور ایثار و مقاومت در جامعه روشن‌تر از همیشه بماند و پرچم پرافتخار شهادت بر قله بلند تکامل بشریت در اهتزاز باشد.
سپاه کربلا مازندران عروج آسمانی جانباز 70 درصد قطع نخایی شهید سیدمصطفی علمدار، را خدمت حضرت ولی عصر «اروحنا له فداه» و نائب برحقش فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای«مدظله العالی»، مردم ولایت‌مدار و شهیدپرور مازندران و شهرستان ساری، به‌ویژه خانواده صبور و معظم این شهید والامقام تسلیت و تعزیت عرض کرده و از خدای متعال برای روح مطهر این مجاهد نستوح محشوری با سیدالشهدا(ع) و همنشینی با بزرگ جانباز کربلا حضرت ابوالفضل(س) و نیز برای تمامی بازماندگان صبر و اجر جزیل مسألت دارد.

captcha