«لیال عشر» با تلاوت «پرویزی» و «نوران» در سه‌راه آذری + صوت و عکس
کد خبر: 3689075
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰

«لیال عشر» با تلاوت «پرویزی» و «نوران» در سه‌راه آذری + صوت و عکس

گروه جلسات و محافل: محفل انس با قرآن کریم به مناسبت ایام الله دهه فجر در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) با تلاوت سعید پرویزی و محمدتقی نوران از قاریان ممتاز و بین‌المللی کشورمان برگزار شد.

«لیال عشر» با تلاوت پرویزی و نوران در سه راه آذری+صوت و عکس

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، محفل انس با قرآن کریم به مناسبت ایام الله دهه فجر، دوشنبه، ۱۶ بهمن‌‌ماه پس از نماز مغرب و عشاء در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) واقع در سه راه آذری، خیابان شهید قدرت پاکی، خیابان شهید خوشقدم، خیابان شهید صدقی، جنب پارک گل گندم با تلاوت سعید پرویزی و محمدتقی نوران از قاریان ممتاز و بین‌المللی کشورمان برگزار شد.

در ابتدای این محفل نورانی، محمدتقی نوران، دقایقی به تلاوت آیاتی از سوره اسراء پرداخت. سپس امیر محسنی، شهردار منطقه ۱۷ تهران دقایقی سخنرانی کرد و از دست‌اندرکاران این محفل قرآنی کمال تشکر را بجا آورد.

«لیال عشر» با تلاوت پرویزی و نوران در سه راه آذری+صوت و عکس

در ادامه این محفل قرآنی که با اجرای منصور آقامحمدی ، حافظ کل قرآن کریم همراه بود، گروه تواشیح هدی به اجرای برنامه پرداخت. سپس مجید زکی‌لو که هرهفته دوشنبه‌ها در این مسجد، جلسه قرآن برگزار می‌کند، دقایقی سخنرانی کرد و گفت: خداوند متعال می‌فرماید، «مَن جَاءَ بِالْحَسَنَةِ فَلَهُ عَشْرُ أَمْثَالِهَا» نمی‌فرماید من عَمِلَ یا من فَعَل. هرکس یک کار حسنه بیاورد، من ده برابر به او پاداش می‌دهم. پیامبر(ص) فرمودند: مکانی که در آن قرآن تلاوت شود، فرشته‌ها می‌آیند و در آن جلسه می‌نشینند و قرآن گوش می‌کنند.

سپس سعید پرویزی، قاری بین‌المللی کشورمان به تلاوت آیاتی از کلام الله مجید پرداخت و مورد تشویق حاضران در جلسه قرار گرفت.

«لیال عشر» با تلاوت پرویزی و نوران در سه راه آذری+صوت و عکس

در پایان این محفل که حدود سه‌ساعت به طول کشید، قرعه‌کشی مسابقه فرهنگ قرآنی با ده‌‌ها جایزه متبرک و قرعه‌کشی چهار کمک‌هزینه کربلا و مشهد مقدس انجام شد و به نفرات منتخب، جوایزی اهدا شد.

در ادامه تلاوت سعید پرویزی و گزارش تصویری جلسه را مشاهده کنید.

کد

 

captcha