افزایش اعتبارات قرآنی سال 97 به صد میلیارد تومان
کد خبر: 3689089
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۱
اختصاصی ایکنا/ با پیگیری‌های حجت‌الاسلام پژمان‌فر انجام گرفت؛

افزایش اعتبارات قرآنی سال 97 به صد میلیارد تومان

گروه سیاسی: با پیگیری‌های رئیس فراکسیون قرآن، عترت و نماز مجلس و دستور رئیس سازمان برنامه و بودجه اعتبارات ردیف صندوق توسعه مشارکت‌های قرآنی از 40 میلیارد به 100 میلیارد تومان افزایش یافت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) در پی نامه حجت‌الاسلام والمسلمین نصرالله پژمان‌فر، رئیس فراکسیون قرآن، عترت و نماز مجلس، به محمد باقر نوبخت، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه، وی دستور افزایش مبلغ ردیف صندوق توسعه مشارکت‌های قرآنی از 40 میلیارد به 100 میلیارد تومان را صادر کرد.

پیش از این حجت‌الاسلام پژمان‌فر در گفت‌وگو با ایکنا، از مذاکرات شفاهی و حضوری خود با محمدباقر نوبخت درباره اصلاح اعتبارات قرآنی مربوط به ردیف منشور توسعه فرهنگ قرآنی در بودجه سال آینده کشور و درخواست افزایش اعتبارات قرآنی به 100 میلیارد تومان سال گذشته و همچنین تخصیص درصدی از 100 میلیارد تومان اعتبار سال جاری خبر داده بود.

یاداور میشود در لایحه بودجه سال 97 کل کشور اعتبارات ردیف صندوق توسعه مشارکت‌های قرآنی با کاهش 60 درصدی نسبت به سال جاری از 100 میلیارد به 40 میلیارد تومان کاهش یافته بود که با دستور اخیر رئیس سازمان برنامه و بودجه به میزان سال جاری می‌رسد. 

 افزایش اعتبارات قرآنی سال 97 به صد میلیارد تومان

 

captcha