ثبت‌نام یازدهمین دوره آموزشی سبک زندگی اسلامی در اهواز تمدید شد
کد خبر: 3689512
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۴

ثبت‌نام یازدهمین دوره آموزشی سبک زندگی اسلامی در اهواز تمدید شد

گروه معارف: ثبت‌نام یازدهمین دوره آموزشی سبک زندگی اسلامی در اهواز تا 26 بهمن‌ماه تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، فرصت ثبت‌نام در یازدهمین دوره آموزشی سبک زندگی اسلامی در حوزه‌های فردی، خانوادگی و اجتماعی با رویکرد تمدن اسلامی تا 26 بهمن‌ماه تمدید شد.

برگزاری این دوره (ویژه طلاب، فارغ التحصیلان و دانشجویان) از سوی اندیشکده سبک زندگی اسلامی خوزستان صورت می‌گیرد و زمان شروع دوره 28 بهمن‌ماه اعلام شده است.

حجت‌الاسلام حسین عباسی اصل مدرس سبک زندگی تدریس این دوره را بر عهده دارد.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام می‌توانند از دو طریق مراجعه به پایگاه اینترنتی www.style-life.ir و یا کانال تلگرام vorodi۱۱@ اقدام کنند.

هدف اصلی برگزاری این دوره‌ها از سوی اندیشکده سبک زندگی اسلامی «ارائه الگوی جامع زندگی » است؛ در این راستا اندیشکده دو راهبرد جهت رسیدن به این هدف اتخاذ کرده که یکی  تدریس و ترویج 40 اصل سبک زندگی به اندیشه جویان و دیگری آموزش و تربیت کارشناسان و مبلغان سبک زندگی اسلامی است.

برگزاری دوره‌های مبانی و عمومی سبک زندگی با هدف تدریس و ترویج ۴۰ اصل سبک زندگی، نشست‌های ماهیانه «کرسی‌های نظریه پردازی » با هدف ارائه اخرین نظریات در زمینه سبک زندگی و سلسله جلسات تاریخ سبک زندگی با هدف بررسی تاریخ رهبران الهی و رهبران شیطانی و استخراج قواعد لازم از برنامه‌های اندیشکده سبک زندگی اسلامی است.

captcha