مرحله مقدماتی آزمون «ترنم وحی» به صورت آنلاین برگزار می‌شود
کد خبر: 3689666
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۹

مرحله مقدماتی آزمون «ترنم وحی» به صورت آنلاین برگزار می‌شود

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: آزمون شفاهی مرحله مقدماتی دهمین دوره آزمون سراسری حفظ کل قرآن همراه با ترجمه و تدبر «ترنم وحی» به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی مؤسسه مهد قرآن، خیری، معاونت هماهنگی و امور استان‌های مؤسسه مهد قرآن، از برگزاری دهمین دوره آزمون سراسری حفظ کل قرآن همراه با ترجمه و تدبر «ترنم وحی» ویژه حافظان کل عضو این مؤسسه در سراسر کشور خبر داد.
وی ادامه داد: این مؤسسه با ابلاغ بخشنامه به مدیران، مسئولان دفاتر شعب و کانون‌های مهد قرآن در استان‌ها و شهرستان‌ها یادآور شده که مطابق برنامه‌ریزی دفتر مرکزی مرحله مقدماتی دهمین دوره آزمون حفظ کل قرآن ترنم وحی، نیمه دوم اردیبهشت‌ماه سال 1397 تعیین شده است.
خیری افزود: زمان ثبت نام حافظان کل قرآن جهت شرکت در این رویداد قرآنی کشور متعاقباً از سوی دفتر مرکزی به مدیران و مسئولان دفاتر شعب اعلام خواهد شد.
وی تصریح کرد: در نظر داریم در راستای کیفیت و دقت بیشتر ، برای اولین بار آزمون شفاهی مرحله مقدماتی (استانی) را به صورت آنلاین برگزار کنیم.
یادآور می‌شود، آزمون سراسری حفظ کل قرآن همراه با ترجمه و تدبر «ترنم وحی» از سال 1381 تاکنون 9 دوره در تهران، یزد، اصفهان، مرکزی(محلات)، خراسان رضوی، گلپایگان و خوانسار و رفسنجان(مس سرچشمه) برگزار شده و طی این 9 دوره قریب به 2000 حافظ کل قرآن در این آزمون‌ها شرکت کرده‌اند.

captcha