دعوت استاندار خراسان رضوی برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن
کد خبر: 3689927
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۲

دعوت استاندار خراسان رضوی برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن

گروه سیاست و اقتصاد: استاندار خراسان رضوی در پیامی، راهپیمایی 22 بهمن را جلوه ایمان، وحدت و اقتدار ملت ایران زیر پرچم اسلام دانست و از تمامی اقشار جامعه برای شرکت در این مراسم دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علی رضا رشیدیان، استاندار خراسان رضوی، در پیامی راهپیمایی 22 بهمن را جلوه ایمان، وحدت و اقتدار ملت ایران زیر پرچم اسلام دانست و از تمامی اقشار جامعه برای شرکت در این مراسم دعوت کرد.

وی در این پیام اظهار کرد: بدون تردید راهپیمایی دشمن‌شکن 22 بهمن، مطلع فروزان و جلوه ایمان وحدت و اقتدار ملت ایران لوای پرچم پر فروغ اسلام است.
متن کامل پیام به شرح زیر است:
بسمه تعالی
بدون تردید دهه مبارک فجر و راهپیمایی عظیم و دشمن‌شکن 22 بهمن هر ساله مطلع فروزان و جلوه ایمان وحدت و اقتدار ملت ایران لوای پرچم پر فروغ اسلام است.
در طول این چند دهه گذشته از پیروزی انقلاب اسلامی، مردم فهیم و همیشه در صحنه ایران اسلامی با درک عمیق و درست مقتضیات زمان و نیاز کنونی جامعه ایران به اتحاد و همدلی تحت لوای مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله العالی) و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، همواره ثابت کرده است که راه امام و شهیدان را در حمایت از این میراث مقدس ایشان ادامه خواهند داد و لحظه ای از ارزش های اسلام و انقلاب دست نخواهند کشید.

چه بسا که چشم جهانیان سالیان سال است که در طلیعه ی خورشید 22 بهمن راهپیمایی عظیم این روز را به نظاره می نشینند و بی شک این اتحاد رشک برانگیز و غیرت وصف ناپذیر مرد و زن این سرزمین، کاخ طمع و دسیسه های آنان را در هم می شکند و عالم را مبهوت اقتدار و حشمت این عظم و اراده ملت ایران می کند، همانگونه که مقام معظم رهبری می فرمایند «راهپیمایی 22 بهمن مظهر اقتدار ملی است، مظهر اقتدار ملت ایران است، مظهر حضور مردمی و اراده و عظیم ملی ملت ایران است».
اینجانب به نمایندگی از دولت خدمتگذار تدبیر و امید با گرامیداشت یوم الله 22 بهمن با پاسداشت یاد و خاطره امام راحل(ره) و شهدای عزیز، ایثارگران، خانواده های معظم ایشان و نکوداشت عزم و اراده ملت عزیز و همیشه در صحنه ایران مخصوصاً مردم غیور خراسان رضوی از تمامی آحاد جامعه و اقشار مختلف مردم در سی و نهمین فجر انقلاب اسلامی و آستانه چهلمین بهار آزادی برای شرکت در راهپیمایی پرشکوه 22 بهمن دعوت می کنم که انشاالله برگ زرین دیگری که مزین به گام های استوار و عزم و اتحاد ملت ایران است بر اوراق دفتر پر افتخار انقلاب اسلامی نقش بندد.

captcha