اکران مستند «داستان آينده» در اراک
کد خبر: 3690195
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶
ویژه اعضای جهاد دانشگاهی:

اکران مستند «داستان آينده» در اراک

گرو فرهنگی: به مناسبت ايام الله فجر، مستند «داستان آينده» با موضوع زندگی شهيد دكتر سعيد كاظمی آشتيانی بنيانگذار و رئيس پژوهشكده رويان، ویژه اعضای جهاد دانشگاهی استان مرکزی اکران می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، به مناسبت ايام الله فجر، مستند «داستان آينده» با موضوع زندگی شهيد دكتر سعيد كاظمی آشتيانی بنيانگذار و رئيس پژوهشكده رويان جهاد دانشگاهی، روز چهارشنبه 25 بهمن ماه ویژه اعضای جهاد دانشگاهی استان اکران می‌شود.
این مستند 27دقیقه‌ای بیانگر خدمات و زندگی انقلابی شهید کاظمی است، مقام معظم رهبری بعد از شنیدن خبر درگذشت سعید آشتیانی در بیانات خود، ایشان را اینگونه توصیف می‌کنند:
بسم الله الرحمن الرحیم
«با تاسف و تلخکامی خبر درگذشت دانشمند مومن و جهادگر، مرحوم دکتر «سعید کاظمی اشتیانی» را دریافت کردم و بر فقدان آن شخصیت ارزشمند که کانون امید و ابتکار و نوآوری بود، افسوس خوردم. وی یکی از فرزندان صالح انقلاب و از رویش‌های مبارکی بود که آینده‌ی درخشان علمی در کشور را نوید می‌دهند.
موسسه رویان که مجمع ارزشمندی از نوآوران و جهادگران عرصه علوم زیستی است، در پیدایش و رشد و اعتلای خود، مدیون همت و ایمان و پشتکار این دانشمند جوان و بلند همت است.

اینجانب ضایعه‌ دردناک فقدان این عنصر خدوم و با ارزش را به خانواده‌ گرامی و همکاران عزیزش صمیمانه تسلیت می‌گویم و از خداوند متعال رحمت و علو درجات را برای وی و صبر و سکینه‌ الهی را برای بازماندگان و همراهانش مسالت می‌کنم».

captcha